از نظرات کارشناسی اساتید موضوعات فرهنگی و شهری استقبال می کنیم

شهردار کرمان در کارگروه «فرهنگی اجتماعی شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان»:

از نظرات کارشناسی اساتید موضوعات فرهنگی و شهری استقبال می کنیم

دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان، ضمن تشکر از شهردار کرمان به جهت اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و نو در این شهر طی یک سال گذشته، گفت: خوشبختانه در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای شهر کرمان، شاهد رونق اجرای برنامه های فرهنگی و شهروندی از جمله جشنواره ها و شورای اجتماعی محلات هستیم.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kargroh daneshgahi.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kargroh.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardarkargroh daneshgahi.jpg

به گزارش کرمان آنلاین، زهرا ایرانمنش در کارگروه فرهنگی اجتماعی شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان» که در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، ادامه داد: در ابتدای کار راه‌اندازی شبکه ملی، با همت و همراهی مهندس عالم‌زاده شهردار کرمان تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه و شهرداری در این زمینه بسته شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

شهردار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه امروزه هیچ سازمانی به تنهایی، مستقل و بدون نظر کارشناسی نمی‌تواند اقدامات صحیح و درست انجام دهد، ادامه داد: امروزه برای برگزاری و اجرای هرگونه برنامه فرهنگی نیاز به نظرات کارشناسانه و همکاری نهاد های است و به همین دلیل بهتر است برای این امر، ساز و کار قانونی دیده شود.

سید مهران عالم زاده ادامه داد: با استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات فرهیختگان عرصه فرهنگی علاوه بر هم‌افزایی و همکاری مدیران نهادهای مختلف و متخصصان عرصه‌ی فرهنگی، شاهد انسجام در برگزاری برنامه‌ها و اقدامات متنوع و جدید متناسب با نیاز مردم و جامعه در شهر خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از نظرات اساتید دانشگاه و کارهای تحقیقاتی و پژوهشی آنها استقبال می کنیم،

لازم به ذکر است در این جلسه بیش از۴۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاه های استان کرمان و جمعی از مدیران استان حضور داشتند که به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

گفتنی است انتخاب اعضای کمیته های تخصصی، طرح موضوع فرهنگ شهروندی و شهر دوستدار کودک دستور جلسه این کارگروه بود که به صورت ماهانه برگزار شود.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات