کارگاه آموزشی معلمان و رابطان طرح ملی داناب در استان سمنان برگزار...

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: اولین دوره کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، محمد رضا خاموشی گفت: نهمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در ۷۱ مدرسه دوره اول متوسطه شهرستان های سمنان و میامی و در سال تحصیلی جاری برگزار می شود.

وی افزود: از هر مدرسه یک معلم به عنوان مربی و رابط و یک دانش آموز نیز به عنوان ناجی آب انتخاب می‌شوند و در کارگاه‌های آموزشی ویژه معلمان، رابطین و ناجیان آب آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و پس از آن به سایر دانش آموزان نیز آموزش می‌دهند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان خاطرنشان کرد: در نهمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب)، تعداد ۲۱۰ معلم مقاطع  هفتم، هشتم و نهم دوره اول متوسطه از ۷۰ مدرسه در شهرستان های سمنان و میامی انتخاب و در کارگاه‌های آموزشی معلمان رابط شرکت کردند و با اهداف و سیاست‌های این طرح آشنا شدند.

خاموشی اضافه کرد: اولین دوره کارگاه آموزشی ویژه معلمان رابط در طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) استان سمنان ویژه معلمان شهرستان سمنان برگزار شد و دومین دوره ویژه معلمان مدارس شهرستان میامی در هفته جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: نهمین دوره طرح ملی نجات آب(داناب) با همکاری شرکت آب منطقه‌ای سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور طرح، اوایل آبان ماه سالجاری  در سطح مدارس مقطع هفتم، هشتم و نهم متوسطه استان سمنان آغاز شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان یادآور شد: در این دوره، حدود ۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در قالب اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب)، آموزش‌های لازم در خصوص بهینه‌سازی و صرفه جویی در مصرف آب را فرا می‌گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای سمنان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای سمنان

    شركت آب منطقه‌ای سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات