"دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهر...

"دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهر...

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، این رویداد با حمایت معنوی پژوهشگاه نیرو و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه طرح انرژی زیست توده به عنوان نماینده پژوهشگاه نیرو به همراه اعضا کنسرسیوم مدیریت و تبدیل پسماند به انرژی، شرکت مپنا و شرکت پترو انرژی شهر (وابسته به باناک شهر) با حضور در غرفه های نمایشگاهی به ارائه دستاوردهای حاصله خواهند پرداخت.
همچنین نشستی با عنوان " تبین سیاست‌های حمایتی پژوهشگاه نیرو / ساتکاب برای بومی سازی تجهیزات فناوری‌های تبدیل پسماند به انرژی و فرایند ارزیابی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی برای بومی سازی فناوری‌های هدف" و کارگاهی تحت عنوان " مبانی گازی سازی و فناوری‌های قابل استفاده جهت تولید برق و انرژی از زائدات کشاورزی" توسط پژوهشگران پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد گردید.
دبیر اجرایی نمایشگاه مدیریت پسماند، با اشاره به اهمیت حضور و حمایت پژوهشگاه نیرو، وزارت صمت ، وزارت جهادکشاورزی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ، پژوهشگاه صنعت نفت و اتحادیه‌ها و انجمن های مرتبط گفت: هدف از برگزاری این رویداد، به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها و نوآوری ها در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت زباله و همچنین گسترش فرهنگ تفکیک زباله از مبداء می‌باشد.
غلامرضا طومار همچنین آگاهی و شناخت از کاربرد فن آوری‌های نوین و بستر سازی در خصوص تفکیک پسماند و زباله، ایجاد فضای تولید فکر، ایده و به صحنه درآوردن محققان و نخبگان حوزه‌های مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه‌های قانونی و اجرایی کشور و نیز جلوگیری از خروج ارز، صدور کالا و خدمات و ایجاد و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فوق برشمرد.
وی افزود بیش از 20 کارگاه آموزشی با اساتید مجرب کشور توسط سازمان ها و ارگان های مختلف در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌گردد که حضور در این کلاس‌ها برای علاقه مندان به صورت رایگان می‌باشد.
علاقه مندان برای حضور ، بازدید و یا کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه فوق می‌توانند با ستاد برگزاری به شماره‌های 46114305(021) و 46114193(021) تماس حاصل نموده و یا به پایگاه اینترنتی www.nikatis.ir مراجعه فرمایید.

لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات