برگزاری کارگروه مشترک شورای فرهنگی صنعت آب و برق گناباد

برگزاری کارگروه مشترک شورای فرهنگی صنعت آب و برق گناباد

کارگروه مشترک شورای فرهنگی صنعت آب و برق با حضور دبیر کارگروه، مسئولین روابط عمومی، ائمه جماعت و رؤسای ادارات شهرستان گناباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور دبیر کارگروه، مسئولین روابط عمومی، ائمه جماعت و رؤسای ادارات آبفای روستایی و شهری، آب منطقه ای و شرکت برق شهرستان گناباد برگزار گردید، به بررسی ابعاد و نتایج امور فرهنگی در محیط اداری پرداخته شد.

دبیر شورای فرهنگی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش  هایی که در حوزه فرهنگی ادارات صورت گرفته، گفت: در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی لازم است هر چه بیشتر به امور فرهنگی در سطح ادارات توجه شود و وظیفه اصلی شورای فرهنگی صنعت آب و برق جهت دهی و همگرایی فعالیت های فرهنگی ادارات مذکور با هدف هم افزایی و اثربخشی بیشتر می باشد.

در ادامه این جلسه به برسی راهکارها و برنامه های حوزه فرهنگی پرداخته شد و به اصل صیانت از خانواده و امر به معروف و نهی از منکر توجه بالقوه ای شد.

سرپرست امور آبفار گناباد ضمن ارائه گزارشی از امور فرهنگی انجام شده طی شش ماهه اول سال جاری در این امور، برنامه های آتی در حوزه فرهنگی را معرفی و لازمه پیشرفت در حوزه فرهنگی را داشتن همکاری همه جانبه بیان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات