اجراي طرح توسعه و بهسازي 174 هزار متر خطوط برق رساني در استان سمنان

اجراي طرح توسعه و بهسازي 174 هزار متر خطوط برق رساني در استان سمنان

معاون برنامه ريزي و مهندسي شركت توزيع برق استان اعلام كرد: از آغاز سال جاري تاكنون ، 174 هزار متر شبكه فشار ضعيف و فشار متوسط در استان احداث و بهينه سازي شده است.

رضا علي اصغري با بيان اين كه طرح توسعه 53 هزار و 600 متر شبكه فشــــار متوسط هوائي و زميني انجام شده گفت: عمليات اصلاح 50 هزار متر شبكه 20كيلوولت ، از جمله اقدامات صورت گرفته در واحدهاي اجرائي اين شركت به شمار مي رود.

وي با ابراز اين كه عمليات احداث 21 هزار و 100 متر شبكه فشار ضعيف هوائي و زميني در سطح استان به انجام رسيده  افزود: به منظور خدمات دهي مستمر به متقاضيان و مشتركان و پايداري شبكه هاي توزيع برق ، بهسازي 49 هزار و 300 متر شبكه فشار ضعيف هوائـــي و زميني ، از ديگر اقدامات به عمل آمده محسوب مي شود.

وي همچنين با اشاره به اين كه براي تغذيه برق متقاضيان و مشتركان، 106 ايستگاه هوائي و سه پست زميني توزيع برق از ابتداي سال 98 تا زمان حاضر نصب و بهره برداري شده خاطرنشان كرد: طرح اصلاح و بهينه سازي  186 ايستگاه هوائي و زميني توزيع برق در نقاط مختلف استان به اجرا در آمده است.

علي اصغري با عنوان اين كه 620 دستگاه سرچراغ جديد در سامانه روشنائي معابر استان نصب گرديده يادآور شد: از شروع امسال تا به حال ، بهسازي 418 چراغ نيز توسط اكيپ هاي روشنائي معابر اين شركت به انجام رسيده است.

وي اظهارداشت: به منظور اجراي طرح هاي توسعـــه و احداث شبكه و تاسيسات توزيع برق ، از فروردين ماه سال جاري تاكنون، مبلغ 194 ميليارد و 54 ميليون ريال اعتبار سرمايه گذاري شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات