26 كيلومتر از باند دوم مباركه – بروجن در مرحله انتخاب پيمانكار

26 كيلومتر از باند دوم مباركه – بروجن در مرحله انتخاب پيمانكار

26 كيلومتر از باند دوم مباركه – بروجن در مرحله انتخاب پيمانكار/انجام مطالعات اوليه احداث جاده دسترسي زيباشهر به پلي اكريل
مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان در نشست مجمع نمايندگان استان در شهرستان مباركه حضور يافت و اقدامات انجام شده در حوزه راهسازي را تشريح نمود.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، حميدرضا اميرخاني مديركل راه وشهرسازي درنشست مجمع نمايندگان استان اصفهان كه در شهرستان مباركه و با حضور جمعي از نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و مديران كل دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد به مسائل راه و شهرسازي شهرستان اشاره داشت وگفت: شهرستان مباركه به لحاظ وجود صنايع مادر و بزرگي همچون شركت فولاد و تردد حجم بالاي ترافيك بار و مسافر از مسيرهاي ورودي و خروجي آن بسيار مورد توجه بوده و لازم است اقدامات ويژه اي در تكميل پروژه هاي راهسازي آن اتفاق بيفتد.
اميرخاني گفت: در حوزه راهسازي يكي از پروژه هاي مهم در شهرستان مباركه احداث ادامه باند دوم محور مباركه – بروجن است كه اين محور مسير اتصال استان اصفهان به چهار محال و بختياري ، خوزستان و فارس را تسهيل مي بخشد و در حوزه شهرستان بروجن به طور كامل دو بانده شده و حدود 26 كيلومتر آن در حوزه شهرستان مباركه نياز به احداث باند دوم دارد كه به دليل وجود معارضين و عدم آزاد سازي، پروژه متوقف بوده كه سر انجام با پيگيري هاي انجام شده، اعتبارات اين پروژه با عنوان پروژه احداث باند دوم لردگان – بروجن- مباركه و باند دوم محور پليس راه شهركرد – بروجن و دهاقان- بروجن اختصاص داده شد.
وي بيان داشت: در چند روز آينده در صورت ابلاغ مجوز برگزاري مناقصه ادامه باند دوم محور مذكور از سوي وزراتخانه، عمليات مربوط به انتخاب پيمانكار و برگزاري مناقصه صورت خواهد پذيرفت.
اميرخاني در خصوص پروژه ادامه مسير بلوار امام رضا تا ميدان دفاع مقدس شهرستان مباركه گفت: محور مذكور شامل 2.5 كيلومتر مسير جاده و نيز يك دستگاه پل بر روي رودخانه زاينده رود مي باشد كه مطالعات و نقشه هاي اجرايي محور توسط دو مشاور انجام گرفته و در مرحله رديف دار شدن از محل اعتبارات رفع نقاط حادثه خيز مي باشد و اميد است عمليات آزاد سازي پروژه توسط مسئولين شهرستان مباركه در اسرع وقت صورت پذيرد.
وي به محور روستايي سورچه بالا- حسن آباد بيدكان اشاره و اظهار داشت: اين محور به طول حدود 5 كيلومتر ارتباط دهنده دو روستاي حسن آباد بيدكان به روستاي سورچه بالا و اتصال آن به شهر مباركه مي باشد. اين پروژه پس از طي مراحل برگزاري مناقصه در سال 97 انتخاب پيمانكار گرديد و عمليات اجرايي آن آغاز شد ولي به دليل وجود معارضين پيشرفت فيزيكي به كندي انجام شده كه اميد است مسئولين شهرستان پيگيري هاي لازم در خصوص عمليات آزاد سازي اين پروژه را نيزپيگيري نمايند.
در برنامه آتي راه وشهرسازي در حوزه راهسازي در شهرستان مباركه احداث جاده دسترسي زيباشهر به پلي اكريل است كه اميرخاني در اين باره گفت: در آينده نزديك احداث جاده دسترسي زيباشهر به پلي اكريل كه متصل كننده روستاهاي بخش گركن جنوبي مي باشد احداث خواهد شد كه مطالعات اوليه آن صورت پذيرفته و در حال پيگيري در خصوص اخذ رديف اعتباري مي باشد.



لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات