دکتر احمد ملکی در جلسه کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مراغه مطرح کرد؛

دکتر احمد ملکی در جلسه کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مراغه مطرح کرد؛

تدارک ويژه شهرداري و شوراي اسلامي شهر مراغه براي گشودن گره ترافيکي ميدان جهاد

636922370330827025_md

رئيس کميسيون عمران و شهرسازي شوراي اسلامي شهر مراغه از برنامه ريزي و اهتمام ويژه مجموعه مديريت شهري براي رفع گره هاي ترافيکي ورودي شهر از سمت تهران بويژه ميدان جهاد خبرداد .

دکتر احمد ملکي که در جلسه کميسيون عمران و شهرسازي شوراي اسلامي شهر مراغه سخن مي گفت با اشاره به اتمام عمليات احداث پل کوپيران گفت : با اتمام ساخت اين پل و آغاز اجرای عمليات زيرسازي و آسفالت  خیابان 35 متری حد فاصل میدان دانشجوی گلشهر و الغدیر در انتهای خیابان 48 متری شهید دهقان، بخش مهمی از مشکلات ترافیکی میدان جهاد ، ورودی شهر از سمت تهران و کمربندی شرقی مرتفع خواهد شد .

عضو شورای اسلامی شهر مراغه همچنین در این راستا به شروع مطالعات و تملک مسیر 45 متری حدفاصل میدان مادر و شهرک سهند اشاره کرده و خاطرنشان شد با اجرای این پروژه ضمن برداشته شدن قدم های بزرگ برای گشوده شدن گره ترافیکی میدان جهاد ، زمینه برای نفس کشیدن شهر و توزیع خدمات در محلات و کوچه های شرقی شهر مراغه بیش از پیش فراهم خواهد آمد .

رئيس کميسيون عمران و شهرسازي شوراي اسلامي شهر مراغه با اشاره به افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهر مراغه و تاکید برضرورت برخورد قانونی با هرگونه قانون شکنی در این زمینه گفت  : ما هم مخالف ساخت و سازهاي غير قانوني و بدون مجوز در سطح شهر هستيم اما بايد اولويت در برخوردهاي قانوني، تخلفات و قانون شکني هاي بزرگ باشد .

دکتر احمد ملکي با تاکيد بر تلاش روزافزون مجموعه مديريت شهري مراغه براي به بالابردن  سطح رضایتمندی  شهروندان  از  مجموعه مديريت شهري  افزود : در اجراي پروژه هاي عمراني در گذشته متاسفانه کيفيت فداي سرعت مي شد اما با تدبير شهردار محترم و اهتمام مديران و کارشناسان حوزه عمراني شهرداري در حال حاضر اين موضوع حل و فصل و برطرف شده است که از طرف خود و همکارانم در شوراي شهر از آقاي شهردار و مديران شهرداري تشکر و قدرداني مي نمايم .

عضو شوراي اسلامي شهر مراغه در رابطه با پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اجرای شهرداری مراغه گفت : بازبيني مجدد بوستان آقالار، ساماندهي و بهسازي پارک ولي عصر از جمله دیگر اقدامات خوب شهرداري مراغه در ماههای اخیر است که  در راستاي استفاده حداکثري از سرمایه ها و  امکانات شهري به منظور پاسخگويي به نيازهاي شهروندان و تبديل تهديدها به فرصت اجرا می گردد .

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مراغه در ادامه با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از رستوران های سنتی مراغه در مسیر گردشگری علویان گفت : در خصوص حضور به موقع عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه در محل فوق  به منظور جلوگیری از شیوع آتش سوزی به واحدهای نزدیک و همجوار رستوران حادثه دیده علاوه بر دخیل بودن جدیت و روح فداکاری پرسنل سازمان آتش نشانی ، اقدامات خوب عمرانی اخیر شهرداری مراغه در ساماندهی و آسفات ریزی خیابان دسترسی به پارک یادگاران نیز موثر بود.

دکتر احمد ملکی با اشاره به وجود بافت قدیمی فاقد دسترسی های مناسب در مرکز شهر، از احتمال خدمت رسانی ضعیف نیروهای خدمات شهری در مواقع بروز حوادث آتش سوزی ابراز نگرانی کرده و خواستار حمایت ویژه دولت برای بازآفرینی بافت های قدیمی و تاریخی شهر مراغه شد.

این گزارش حاکیست در ادامه این جلسه ضمن طرح ورسیدگی به چندین مورد از مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی در حضور شهروندان محترم،  بر انجام بازدید های ادواری منظم سازمان آتش نشانی از مجتمع های مسکونی، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت برای کارکنان شهرداری ، برنامه ریزی برای برون سپاری بخشی از خدمات اداری شهرداری مراغه و راه اندازی حوزه تحقیق و پژوهش در شهرداری مراغه تاکید شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات