برگزاری دورۀ آموزشی اصول مذاکره و مشتری‌مداری

برگزاری دورۀ آموزشی اصول مذاکره و مشتری‌مداری

همۀ ما به نوعی با مشتری، به عنوان مهم‌ترین سرمایۀ سازمان سر و کار داریم. امروزه بحث بر سر سریع یا آهسته‌ بودن سازمان در مقابل تغییرات محیطی است نه بزرگ یا کوچک بودن آن، و باید توانایی کشف نیازهای مشتریان، قبل از اینکه رقبا دست به کار شوند، به صورت یک عادت در سازمان در آید تا تبدیل به یک مزیت رقابتی گردد.

به این منظور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با توجه ویژه به آموزش‌های مهارت‌محور به منظور قابلیت‌سازی مدیران دفاتر مهندسی و مجریان ذی‌صلاح نسبت به برگزاری دورۀ آموزشی 8 ساعته اصول مذاکره و مشتری‌مداری در تاریخ‌های دوشنبه 98/09/18 و سه شنبه 98/09/19 از ساعت 17 الی 21 اقدام نموده است لذا مدیران دفاتر مهندسی و مجریان ذی‌صلاح می‌توانند حداکثر تا تاریخ 98/09/16 نسبت به ثبت نام از طریق فرم‌های زیر اقدام نمایند.

ضمناً به منظور تسریع و سهولت در امر ثبت نام برای کلیۀ مدیران محترم، امکان پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی الکترونیکی بر روی سایت سازمان فراهم گردیده است.

هزینۀ ثبت نام: 400.000 ریال

برای ثبت نام کلیک فرمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره 38260801 داخلی 402-403 تماس حاصل فرمایید.

واحد آموزش و توسعه سرمایه مهندسی

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات