جزئیات برگزاری کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و اسفراین در خراسان شمالی

جزئیات برگزاری کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و اسفراین در خراسان شمالی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی روزبه دادجو گفت: این دو جلسه با حضور  معاون عمرانی استاندار  و دیگر اعضای  کمیسیون در محل سالن جلسات دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

وی افزود:  در کمیسیون ماده پنج بجنورد 28 پرونده در خصوص مکاتبات  صورت گرفته از سمت  شهرداری  بجنورد  با اداره کل راه و شهرسازی  مربوط به موضوعات مختلف که عمدتا در خصوص گذر بندی و تغییر کاربری و نحوه احداث بنا بود مطرح و تصمیم گیری گردید .

همچنین در این کمیسیون با توجه به  مطرح شدن  اراضی قولنامه ای جهت  تغییر کاربری مقرر شد اراضی مذکور پس از اخذ سند مالکیت از مراجع مربوطه  تصمیم گیری گردد و بر نحوه ساماندهی ورودی بجنورد از سمت مشهد (جاده باباامان) تبادل نظر گردید .

مهندس دادجو در خصوص کمیسیون ماده پنج اسفراین نیز اظهار داشت: تعداد 16 پرونده  در این جلسه بررسی شد که شامل موضوعات صدور پروانه ساختمانی، تغییر کاربری وگذر بندی بود.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد:همچنین  در کمیسیون ماده پنج اسفراین تاکید شد که از این پس از تغییر کاربری اراضی که فاقد سند و مغایر با قانون منع فروش است جلوگیری گردد .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات