اجرای٣٠ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۱۰

اجرای٣٠ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، احمدزاده ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی پروژه های در حال اجرای سطح منطقه 10 گفت: در حال حاضر ٣٠ پروژه عمرانی در این منطقه در دستور کار قرار دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از آنان شاهد عمران و آبادانی بیشتری در سطح این منطقه خواهیم بود واجرای این پروژه گامی بزرگ در رشد و توسعه این بخش از شهر است.
وی تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته اعتبار پروژه های عمرانی شهرداری این  منطقه در سال جاری حدود ۶٠٠ میلیارد ریال است که از مهم‌ترین آن ها می توان به پروژه تکمیل کندرو ضلع شمالی محور شیراز سپیدان (حدفاصل ورودی دوم صدرا تا گویم) به طول حدود ٢وهشت دهم  کیلومتر با هدف روان سازی ترافیکی و بهسازی مسیر مذکور اشاره کرد.
شهردار منطقه 10 شیراز افزود: تکمیل پروژه ٢٠ متری نهراعظم (خیابان اتصال کمربندی امام خمینی (ره) به خیابان فرمانداری) به طول حدود یک و شش دهم کیلومتر به منظور دسترسی محلی و روان سازی ترافیک میدان صنایع که پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴٠ درصد می باشد که تا پایان سال افتتاح خواهد گردید.
احمدزاده گفت: احداث مسیر دوچرخه سورای و پیاده روی حدفاصل شهرک گلستان تا گلدشت حافظ و همچنین مسیر پیاده راه سلامت در شهرک گویم به طول حدود ٢هزار متر، تکمیل و راه اندازی پارک چشمه جوشک در شهرک قصرقمشه که هم اکنون با ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، نیز از جمله طرح های عمرانی شهرداری منطقه است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با ارائه توضیحاتی در مورد ساخت بلوار ٣٠ متری ورودی شهرک انجیره ادامه داد: این طرح به طول حدود ٧٠٠ متر با هدف روان سازی ترافیک و بهسازی معبر مذکور که شامل رفوژ میانی فضای سبز دو باند سواره رو و پیاده رو اجرا می‌شود  وهم اکنون ۴٠درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بدون شک با افتتاح این پروژه  بخشی از مشکلات این منطقه نیز برطرف می شود.
احمدزاده اظهار داشت: پروژه احداث خروجی پارک ۵٨٠ هکتاری دراک و تکمیل کندرو ضلع جنوبی بزرگراه حسینی الهاشمی با ۴٠درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های  در حال انجام در سطح منطقه است  که دهه فجر افتتاح خواهد شد.
شهردار منطقه ١٠شیراز با اشاره به کلنگ زنی چند پروژه دیگر در ٣ماه پایانی سال تصریح کرد : از جمله پروژه هایی که در این مدت شاهد  کلنگ زنی آن خواهیم بود می‌توان به  احداث پل عابر پیاده راه آهن ، پارک بازنشستگان ارتش، لوله گذاری شهرک زیمنس و مجموعه تنیس شهرداری شیراز اشاره کرد که شامل ۴ زمین تمرینی تنیس برادران ، استادیوم و زمین تنیس تمرینی بانوان است.
احمدزاده ادامه داد: اجرای دیوارگذاری رودخانه جنب شهرک عرفان و پارک کوهنورد، احداث فاز دوم پارک کوهنورد به همراه مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی و اتصال به پارک وحدت واقع در بزرگراه حسینی الهاشمی، پارک بزرگ ٧ هکتاری وحدت، ساختمان شهرداری منطقه ده، احداث خیابان جمهوری گویم، احداث فاز اول کندرو ضلع شمالی بلوار دکتر حسابی ، زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک قصرقمشه و شهرک بزین از دیگر پروژه های ما در سطح منطقه است است که کلنگ آنها در سه ماه پایانی سال به زمین زده خواهد شد.
وی افزود: از دیگر پروژه های در دست اجرای منطقه  می‌توان از  احداث ۴ باب سرویس بهداشتی در پارکهای کوهنورد، شهدای گمنام شهرک گلستان، آرین و صدا و سیما اشاره کرد که  با پیشرفت ٨٠ درصد در حال انجام است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات