تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های خالی منطقه سه

تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های خالی منطقه سه

شهردار منطقه سه شهر کرمان، از تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های خالی سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رامین امیرمداح گفت: عملیات پاک‌سازی زمین‌های خالی سطح منطقه، در راستای زیباسازی منظر شهری، حذف آلودگی‌های بصری و جلب رضایت شهروندان انجام شد.

وی با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری منطقه سه در هشت ماه اخیر، افزود: در همین راستا 18 مورد زمین و حاشیه‌های بسیار بزرگ موجود در سطح منطقه از جمله حاشیه چهارراه الله آباد تا سه راهی جوپاری، زمین‌های بولوار زغال‌سنگ، حاشیه پارک خبرنگار و ... به صورت کامل پاکسازی و تسطیح شد.

شهردار منطقه سه با اشاره به پاکسازی زمین‌های خالی سطح منطقه، جمع‌آوری خاک و نخاله و جمع‌آوری شاخ و برگ و نخاله‌های فضای سبز با بیش از 6000 سرویس کامیون، گفت: دپوی انواع شن جهت مقابله با حوادث در مواقع بحرانی و خاکریزی پارک‌ها و فضای سبز منطقه نیز توسط حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه انجام شده است.

امیرمداح با بیان اینکه یکی از معضلاتی که شهر درگیر آن است و بزرگترین دغدغه شهرداری محسوب می‎شود، ریختن زباله در زمین‌های خالی توسط شهروندان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک خود شهروندان و فرهنگ سازی صحیح بتوانیم در کنترل تولید زباله برنامه‌ریزی دقیقی را انجام بدهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات