خارج کردن حلقه های انگشتری دردسر ساز از انگشت دو شهروند رشتی/آتش نشانی رشت

خارج کردن حلقه های انگشتری دردسر ساز از انگشت دو شهروند رشتی/آتش نشانی رشت


125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، در 24 ساعت گذشته رخداد دو حادثه گیر کردن حلقه انگشتری در دست دو شهروند رشتی به ایستگاه 2 آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهـرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت در این باره گفت: در نخستین مراجعه، شهروند 12 ساله ( رضا-م) در ساعت 13:45 دقیقه بعلت گیر کردن حلقه انگشتری در انگشت دست راست اش از آتش نشانان استمداد جست که خوشبختانه با توجه به تورم انگشت وی، آتش نشانان در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه آسیبی نسبت به خارج کردن انگشتری اقدام کردند.

گفتنی است: دیگر شهروند 24 ساله( علی-م) نیز که به علت آسیب دیدگی و پارگی از ناحیه انگشت دست راست و نیز گیر کردن انگشتری قادر به ادامه درمان در بیمارستان نبود در ساعت 21:10 دقیقه به ایستگاه 2 آتش نشانی مراجعت کرد که سریعا پس از خارج شدن انگشتری توسط آتش نشانان مجددا برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان مراجعت نمود.

مومنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز چنین حوادثی، برای خلاص شدن انگشت متورم از حلقه تنگ به نزدیک‏ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه کنند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات