تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان...

جلسه تکریم ومعارفه مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با حضور مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، "حسین امامی" مدیرعامل این شرکت ،با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه روابط عمومی شرکت انجام شده است ،اظهار داشت: پاسخ گویی به افکار عمومی از مهمترین اهداف و وظایف روابط عمومی است که بایستی توجه ویژه ای به آن شود.

وی تاثیر کار فرهنگی در جامعه را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: با توجه ویژه ای که از سوی روابط عمومی وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران و نیز شرکت های زیر مجموعه صورت گرفته ،مسأله آب در اولویت رسانه ها قرار گرفته است و تأثیر شگرف آن را به طور محسوس در جامعه مشاهده می کنیم.

امامی به اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب زیر زمین در استان اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های مهم این طرح ،موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است که همزمان با اجرای طرح عملیاتی شده ونقش بسزایی در پیشبرد اهداف آن با همراه سازی بهره برداران داشته است.

وی گفت: اگر بتوانیم برنامه های جامعی که در جهت مدیریت منابع آب تدوین و برنامه ریزی شده است را به طور کامل اجرایی کنیم ،بخش زیادی از دغدغه ها و چاش های بخش آب مرتفع می گردد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های "محمود حمیدیان فر" مدیر سابق روابط عمومی شرکت ،"سید محسن رضوی" را به عنوان مدیر جدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای معرفی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات