مسئولیت ها توفیق الهی برای خدمت به مردم است...

مسئولیت ها توفیق الهی برای خدمت به مردم است...

امام جمعه ارومیه در دیدار با سرپرست آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد:

مسئولیت ها توفیق الهی برای خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولیت ها امانتی از سوی خداوند و فرصتی مناسب برای خدمت به خلق خدا است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، با تجلیل از تلاش ها و خدمات شرکت آب و فاضلاب در خدمات رسانی به مردم و تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان، اظهار داشت: پست های مدیریتی و مسئولیت های اجرایی، فرصتی طلایی برای توشه آخرت و جلب رضایت پروردگار است.

وی، با تاکید بر رعایت تقوا و خداترسی در تمام مراحل زندگی، افزود: تقوا و خداترسی، شاه کلید حل تمام مشکلات است و با بهره گیری از آن، هیچ در بسته ای برای تقواپیشگان وجود نخواهد داشت.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود، وجود انشعابات غیر مجاز آب را دارای اشکال شرعی برای مردم عنوان و اظهار کرد: مسئولین و دست اندرکاران شرکت آب و فاضلاب ترتیبی اتخاذ نمایند تا با فراهم آوردن شرایط مناسب و رعایت حال مردم، از بروز چنین پدیده هایی پیشگیری نمایند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارش از وضعیت و روند تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان، اظهار داشت: یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در شورای عالی اداری و هیات دولت به تصویب رسیده که بزودی شرکتی واحد، تحت عنوان شرکت آب و فاضلاب در استان ها ایجاد خواهد شد.

علیرضا رضوی این اقدام را در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: تجمیع امکانات و پتانسیل های شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، علاوه بر افزایش توان اجرایی و خدمات رسانی، از برخی موازی کاری ها نیز جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر صد در صد جمعیت شهری استان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار بوده و 65 درصد نیز تحت پوشش شبکه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند.

وی افزود: از دو هزار و 838 روستای استان نیز دو هزار روستا تحت پوشش مستقیم خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و  مابقی روستاها نیز با تخصیص اعتبارات لازم، به تدریج تحت پوشش قرار می گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات