سال ۹۹، سال شکوفایی و عمران شهر و شهرداری تبریز

سال ۹۹، سال شکوفایی و عمران شهر و شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور معاونین، شهرداران مناطق و مدیران سازمان ها و شرکت های تابع شهرداری تبریز، با تشریح اولویت های بودجه سال ۹۹، گفت: با توجه به ثبات و آرامشی که هم اکنون شهرداری تبریز از آن برخوردار است، وضعیت بودجه امسال نسبت به سال قبل بهتر شده است.

او ادامه داد: افتخار می کنیم که طی دو سال اخیر هیچ تعهدی ایجاد نکردیم و برعکس توانسته ایم که بدهی ها و تعهدات قبلی را هم پرداخت کنیم و اکنون بدهی های شهرداری تبریز نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر است.

شهردار تبریز با اشاره به موارد مهمی که در بودجه سال ۹۹ آورده شده است، عنوان کرد: گسترش و توسعه فضای سبز موضوعی است که تاکید زیادی روی آن داریم و می خواهیم سال ۹۹، سال شکوفایی و عمران شهرداری تبریز باشد.

او افزود: مهم ترین کاری که مدیران شهرداری و شهرداران مناطق می توانند انجام دهند، توسعه فضای سبز است که با هزینه نسبتا پائین و با سرعت بالا قابل تحقق است.

ایرج شهین باهر همچنین به موارد مهم دیگر که در بودجه سال ۹۹ درج شده، اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت همچنان تا پایان سال آینده تداوم می یابد و تلاش داریم پروژه های نیمه تمام به ویژه مسیرگشایی ها را نیز ادامه دهیم.

او ادامه داد: تداوم اجرای پروژه مهم مترو، از دیگر اولویت های بودجه سال ۹۹ است که در این راستا به همکاری و کمک مناطق و دیگر سازمان های شهرداری نیاز است.

شهردار تبریز گفت: احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح از دیگر برنامه های شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است و با اینکه ما علاقه ای به پروژه های ویترینی نداریم، اما احداث تقاطع غیرهمسطح خواسته مردم و نیاز شهر است و ما نیز خواسته های مردم را اجابت می کنیم.

او افزود: تداوم احداث پارک های محله ای و احداث کمربند سبز در مبادی ورودی شهر و همچنین ادامه عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ اتوبان ولایت، پارک بزرگ و مرکز دفن پسماند از جمله برنامه های مدنظر شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است.

با برگزاری نشست امروز شهردار با مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق ۱۰ گانه تبریز، تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ کلید خورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات