اولین جلسه شورای هماهنگی دبیران صنعت آب و برق استان مرکزی برگزار...

با انتخاب " مهندس عزت اله آمره ای" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی به سمت رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان و برنامه ریزی برای اجرای کامل دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر نیرو، اولین جلسه شورای هماهنگی دبیران صنعت آب و برق این استان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، در این جلسه که با حضور دبیران صنعت آب و برق استان در تمامی بخش ها همچون روابط عمومی، حراست، امور بانوان، بسیج، امور فرهنگی، امور ایثارگران، ورزش، پدافند غیرعامل و بیمه برگزار شد، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق این استان گفت: در تلاشیم حداکثر همکاری در صنعت آب و برق  را در برنامه ها مختلف داشته باشیم و در این راستا جلسات مستمری با مدیران و دبیران به جهت همگرایی و هم افزایی هر چه بیشتر و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان برگزار خواهیم کرد و امیدوارم این شورا موفقیت های خوبی را کسب کند.

مهندس عزت اله آمره ای با ابراز خرسندی از تعاملات موجود میان دبیران  صنعت آب و برق استان با کمیته های مربوطه خود اظهار داشت: تعامل و هماهنگی میان  دبیران این صنعت  و هر یک از دبیران با کمیته های مربوطه موجب تسریع در ارائه خدمات رسانی مطلوبتر به مردم و جلوگیری از اتلاف وقت،انرژی و هزینه خواهد شد و خدا را شاکرم که این هماهنگی وجود دارد .

مهندس آمره ای گفت: هر یک از این کمیته ها در جلسه بعد برنامه های یکساله خود را ارائه دهند و همچنین از گروه فنی و گروه بهره برداری شرکت هم خواست کمیته های مربوط به خود را در سطح صنعت آب و برق استان تشکیل دهند و با آنها تبادل تجربه داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همچنین از برگزاری همایشی با عنوان " نقش جوامع محلی در مدیریت سیلاب" خبر داد و گفت: در استان مرکزی بیش از 1300 سد و بند وجود دارد که بازدید از آنها کاری زمان بر و پرهزینه بود در حالیکه این شرکت با کمک مسئولین محلی تمامی این سد و بندها را رصد کرد و این همایش نیز به زودی در حمایت از نقش و جایگاه این مسئولین محلی در مدیریت سیلاب های گذشته برگزار خواهد شد .

در ادامه جلسه مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت آب و برق استان با اشاره به پویش # هر هفته- الف- ب- ایران گفت: در این پویش، که آن را با مشارکت مردم و رسانه ها پیش خواهیم برد. " همه با هم" خواهیم دید که در عرصه خدمات زیربنایی آب و برق، که نقش محوری در تأمین رفاه و امنیت هموطنان دارد و همچنین زمینه ساز پیشرفت و پیشران تمامی بخشهای اقتصادی کشور است، متخصصان ایران زمین چه می کنند و سرمایه های این کشور را چگونه برای ارتقای زیرساختها و ظرفیتهای تولید و کیفیت زندگی به کار می گیرند.

مهندس مسعود بهاری ادامه داد: پویش، تلاشی است که نشان دهیم ایرانیان امیدوار و سختکوش در هر شرایطی، در سخت‌ترین روزهای تحریم و مخاصمه‌های خارجی، به سازندگی و آبادانی کشور خویش همت می‌گمارند. الف، نشانی از آب و آبادانی است و ب، نشانه‌ای از برق و بردباری و با هم بودن، برای ساختن ایرانی که شایسته ایرانیان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:این پویش معطوف به نظرات و مطابق خواست مردم است و می‌بایست میزان رضایت مردم و توجه به نیازهای آنان مورد توجه قرار گیرد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات