دیدارمدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با مدیر کل صدا وسیمای مرکز...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با هدف جلب همکاری وهم افزائی و بهره گیری از ظرفیت صدا وسیما با مدیر کل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای : هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان به چالش های مدیریت منابع آب استان اشاره کرد وضمن تشریح طرح احیاء وتعادل بخشی منابع آب زیرزمینی گفت : برای اجرای هرچه بهتر این طرح نیاز به همکاری و حمایت تمامی دستگاه های اجرائی می باشد .

ملایی به چالش های موجود در بخش آب اشاره کرد و بیان داشت : افزایش جمعیت ،توسعه کشاورزی ،  توسعه صنعتی و توسعه  اجتماعی موجب کاهش کیفیت منابع آب، افزایش پساب های خانگی، صنعت و آلوده کننده های زیست محیطی می شود.

ملایی اصلی ترین عوامل انسانی تهدید کننده منابع آبی را حفر و بهره برداری چاه های غیر مجاز،آلوده سازی منابع آب،ذخیره سازی و برداشت غیر مجاز آب،تعرض به حریم و بستر رودخانه ها، توسعه کشت و مصرف بی رویه آب ، افزایش صنایع دانست.

مهران جلایی مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با بیان اینکه موضوع آب و مشکل فزاینده کمبود آب در استان هرمزگان  دغدغه صدا و سیمای استان نیز می باشد برای برای هر نوع همکاری با شرکت آب منطقه ای اعلام آمادگی کرده و ابراز امیدواری نمود که همکاری خوب مابین شرکت آب منطقه ای هرمزگان  و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی بیش از پیش ارتقا یابد و ما تاثیر آن را در بهبود فرهنگ عمومی در مصرف آب و حس مسئولیت بیشتر بین اقشار مختلف مردم در خصوص حفاظت فردی و جمعی از منابع آب شاهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات