کاهش ۲۷۰ درصدی کشف انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب در اصفهان

کاهش ۲۷۰ درصدی کشف انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب در اصفهان

در هشت ماهه سال جاری ۲۰۱ فقره انشعابات  غیر مجاز آب و فاضلاب در سطح استان اصفهان کشف شد این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۵۵۳ فقره انشعاب  بوده ، که بیانگر کاهش ۲۷۰ درصدی کشف غیر مجاز انشعابات آب و فاضلاب است
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:در هشت ماهه سال جاری ۱۲۸ انشعاب آب غیر مجاز و ۷۳ فقره انشعاب فاضلاب غیر مجاز توسط پیمایش گران شرکت آبفا استان اصفهان کشف شد.
مهندس هاشم امینی با اشاره به تعیین تکلیف کشف انشعابات غیر مجاز تصریح کرد: از ۱۲۸ فقره کشف  غیر مجاز آب ۸۳ فقره آن تعیین تکلیف گردید.
وی با بیان اینکه کشف انشعابات آب غیر مجاز در کاهش هدر رفت آب موثر است عنوان کرد: در هشت ماهه سال گذشته ۲۴۹ فقره انشعاب غیر مجاز آب کشف گردید که در سال جاری با تلاش پیمایش گران کشف انشعابات غیر مجاز آب به ۱۲۸ فقره کاهش یافت. این امر در جلوگیری از هدر رفت آب موثر است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: حدود ۹۵ درصد  شناسایی انشعابات غیر مجاز مربوط به مشترکین خانگی می باشد.
مهندس هاشم  امینی نصب انشعابات غیر مجاز را خلاف اخلاق و غیر شرعی برشمرد و خاطرنشان ساخت: در نصب انشعابات غیر مجاز اصول فنی نیز به هیچ عنوان رعایت نمی شود ، همین مسئله  علاوه بر تخلف قانونی مشکلاتی را  در توزیع عادلانه آب ایجاد می کند، که نوسانات  در فشار شبکه توزیع یکی از تبعات ناشی از این امر است.



لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات