۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مشهد

۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مشهد

۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مشهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی درمراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: مهمترین برنامه ای که استان خراسان رضوی دنبال می کند بحث مثلث توسعه اقتصادی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی رسولیان با عنوان این مطلب خاطرنشان کرد: این مثلث اقتصادی شامل؛ همدلی، همراهی ‌و همگرائی و همفکری برای توسعه استان خراسان رضوی است.
وی با بیان اینکه هر فردی با هر گرایش و تفکراتی در استان متعهد می شود تا در چهارچوب مثلث توسعه استان تلاش کند، بیان کرد: اکنون ارکان حاکمیت استان متعهد شدند تا در چارچوب مثلی برای توسعه استان خراسان رضوی تلاش کنند.
رسولیان افزود: به اذعان همه مسئولان حاکمیتی در استان ،شهردار مشهد بسیارسختکوش و پرتلاش است.
وی با اشاره به ظرفیت های استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ هزار میلیارد سرمایه درحال اجرا در بخش های گردشگری، زیارت، صنعت و کشاورزی استان وجود دارد.
وی در ادامه افزود: ابتدا برای توسعه روستاها شرکت های توانمندی را جمع کردیم تا روستاها را بسازندودراین راستا اکنون ۵۱۰ روستا را شروع و تعهد کردند حداقل تا ۱۱۰۰ روستای خراسان رضوی را توانمندنموده و ایجاد شغل کنند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خراسان رضوی یادآورشد: تمامی این شرکت ها بومی و خراسانی بودهو در بخش خصوصی مشغول به فعالیت برای توسعه استان هستند.
رسولیان با اشاره به اینکه مهمترین رکن توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری است؛ عنوان کرد: سرمایه گذاری باید هدفمند باشد و با برنامه ریزی و براساس آن انجام شود و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است .
وی گفت: در ابتدا بخش های سرمایه گذاری در مشهد را شناسایی کردیم که تا دو ماه آینده معرفی می شوند.
وی در ادامه بیان کرد : دومین کار در استان پروژه های در حال اجرا است که به سمت امضاء تفاهم‌نامه رفتیم که تاکنون ۱۱۲۵ تفاهم‌نامه سرمایه گذاری در استان خراسان رضوی امضاء شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: یک سامانه راه اندازی کردیم که تمام مشخصات کامل سرمایه گذار و تسهیلات و رزومه را در آن وارد کردیم. وی اضافه کرد:تاکنون ۱۰۷۰ نفر در این سامانه ثبت نام‌کرده اند وهدف از راه اندازی این سامانه رصد کردن پروژه ها است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات