پیش بینی وزش باد و بارش پراکنده باران و برف در استان

پیش بینی وزش باد و بارش پراکنده باران و برف در استان

پیش بینی وزش باد و بارش پراکنده باران و برف در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد ،افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران و برف راپیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی از بعدازظهر امروز سه شنبه تا آخر هفته نشان دهنده این است که به طور متناوب با گذر جریانات ناپایدار جوی شاهد افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد و در برخی مناطق همراه با بارندگی خواهیم بود.
ضمن اینکه از بعد‌ازظهر پنجشنبه با تقویت جریانات سرد شمالی با کاهش دما، بر گستره و حجم بارش ها افزوده شده و بارش ها در نواحی سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود. انتظار می‌رود از بعدازظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد و به ویژه آخر هفته با توجه به حجم بارش ها، از مقدار آلاینده های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی کاسته شود.
طی 24 ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سرد‎ترین و سرخس با بیشینه دمای 25 درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب 5 و 18 درجه سانتیگراد بوده است .
همچنین آسمان امروز سه شنبه شهرستان مشهد، قسمتی ابری و غبار آلود در بعضی ساعات افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران گاهی با وزش باد پیش بینی می شود،دمای هوای امروز مشهد درگرمترین زمان 15 درجه سانتیگراد که درسردترین زمان به 5 درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد.


مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات