قول مساعد شهردار بجنورد برای حل مشکلات کشتارگاه صنعتی دام

قول مساعد شهردار بجنورد برای حل مشکلات کشتارگاه صنعتی دام

قول مساعد شهردار بجنورد برای حل مشکلات کشتارگاه صنعتی دام

ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از عزم مدیریت شهری مرکز خراسان شمالی برای برطرف کردن مشکلات بهداشتی کشتارگاه صنعتی دام خبر داد.

هادی زارعی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت هماهنگی های بین بخشی و هم افزایی برای غلبه بر چالش های مدیریت شهری از جمله ارائه مطلوب خدمات عمومی و بهداشتی، آمادگی خود را برای تلاش در کاهش نواقص و مشکلات و ارتقای سطح بهداشتی کشتارگاه صنعتی دام این شهر به عنوان تنها کشتارگاه صنعتی دام در استان اعلام کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان نیز با شرح مختصری از مشکلات و موانع ارتقای سطح بهداشتی و خدمات رسانی کشتارگاه دام این شهر، حمایت و تلاش مضاعف شهردار و تیم مدیریت شهری بجنورد را برای حل این چالش ها خواستار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، دکتر سید محمدمهدی احمدی لزوم همکاری های بین بخشی و فرادستگاهی برای خدمت رسانی مطلوب به عموم مردم را یادآور شد و با اشاره به وظایف متنوع دامپزشکی در حمایت از تولید، حفظ و ارتقای بهداشت عمومی و نظارت بر امنیت و سلامت غذا از مزرعه تا سفره، به طور اجمالی به بیان پیشنهادهای مشخص اجرایی دامپزشکی در قالب طرح ساماندهی کشتارگاه ها پرداخت و روند جاری و نواقص مهم بهداشتی کشتارگاه دام بجنورد را گوشزد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در دوره خدمت رسانی تیم جدید مدیریت شهری، همکاری های دامپزشکی و شهرداری بجنورد گسترش یابد و با تفاهم و درک متقابل، راهکارهای مشترک غلبه بر چالش های بهداشتی ازجمله در مورد کشتارگاه صنعتی دام، طرح ریزی و به نحو مطلوب، اجرایی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات