حل مسایل حوزه‌ی گردشگری در گرو مشارکت دستگاه‌های مرتبط است

در نشست شهردار کرمان با مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان مطرح شد:

حل مسایل حوزه‌ی گردشگری در گرو مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط است

شهردار کرمان گفت: حل مسایل و مشکلات حوزه‌ی گردشگری در گرو مشارکت و هم‌افزایی سایر نهادها و دستگاه‌های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، افزود: شهرداری کرمان آمادگی همکاری با میراث فرهنگی در جهت رونق حوزه گردشگری دارد.

وی در خصوص اقدامات شهرداری در بحث تسهیلات در حوزه صدور پروانه و تخفیفات ویژه حوزه گردشگری، گفت: در این راستا لایحه‌ای از قبل برای حوزه‌ی سرمایه گذاری آماده و به شورا ارسال و مقرر شده است در حوزه گردشگری تجربیات سایر کلانشهرها را بررسی  و استفاده کنیم و اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

عالم زاده با اشاره به اینکه شهرداری کرمان از طرح‌های مختلف در حوزه‌ی گردشگری استقبال می‌کند، افزود: قرار است رویدادهای مشترکی در طول سال تعریف شود و همه‌ی نهادها و دستگاه‌های ذیربط از جمله اتاق بازرگانی، ارشاد، میراث فرهنگی و شهرداری در راستای برگزاری این رویدادها با هم همکاری کنند و به صورت مشترک این رویدادها را برگزار نمایند.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد که حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با میراث فرهنگی در زمینه برگزاری رویدادهای مشترکی که در سطح ملی باشند، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها باعث توسعه و پیشرفت شهر و استان کرمان می‌شود، گفت: تعریف رویداد در طول سال و با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری و قابلیت‌های استان نقش بسزایی در توسعه گردشگری دارد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات