میدان الله سبز می شود

میدان الله سبز می شود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید معصومی در بازدید میدانی از میدان الله (گلسرخ) و بولوار خلیج فارس که به همراه معاون خدمات شهری شهرداری شیراز انجام گرفت از پیشرفت قابل توجه عملیات آماده سازی میدان الله و بولوار خلیج فارس خبر داد.
معصومی با بیان این مطلب که طرح میدان الله با پس زمینه فضای سبز ایجاد می شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه این میدان چند سال در اختیار قطار شهری بوده و عملیات عمرانی ایستگاه در آن انجام شده است در حال حاضر نیاز به احیا و بهسازی دارد تا در سایر موارد عملیات تکمیل زیبا سازی انجام شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات عمرانی قطار شهری در این قسمت و نامرغوب بودن خاک میدان حجم بسیار زیادی خاکبرداری در آن انجام شده است و همزمان خاک مناسب مورد نیاز تهیه که پس از اتمام خاکبرداری جایگزین خواهد شد.
این مقام مسوول از تکمیل و زیبا سازی میدان الله به فضای سبز، گل و گیاه و درختان متنوع خبر داد و افزود: طراحی فضای سبز میدان الله به گونه ای انجام شده است که گیاهان و درختان متنوع و متناسب در آن کاشته خواهد شد تا در چهار فصل سال شاهد زیبایی خاصی در این میدان باشیم.
وی با بیان این مطلب که ورودی های هر شهر هویت آن شهر محسوب می شود، افزود: ساماندهی و بهسازی بولوار خلیج فارس به صورت فاز به فاز در حال انجام است و در فاز اول به طول 5/2 کیلومتر توسط معاونت فنی و عمرانی در حال آسفالت است که انجام امور تملک و ایجاد فضای سبز به عهده شهرداری منطقه هفت می باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز با بیان این مطلب که ساماندهی ورودی های شهر شیراز از لحاظ بصری و همچنین زیباسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: ورودی شهر یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است و اولین نقطه محسوب می گردد که مسافران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند که معرف خاطرات ذهنی و فرهنگ اجتماعی آن شهر برای مسافران می باشد.
محمدحسن پور با بیان این مطلب که یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر بحث ساماندهی و زیبا سازی ورودی‌های شهر است، تصریح کرد: به دلیل اهمیت ورودی شرق شیراز، ساماندهی و زیباسازی آن از پلیس راه شیراز، فسا به سمت میدان الله(گلسرخ) به صورت مرحله ای در حال انجام است که با اقداماتی که در این محور انجام می گیرد یکی از زیباترین ورودی ها خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات