نشست روشنگری بسیج در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تشکیل شد

نشست روشنگری بسیج در خصوص مسائل اجتماعی- سیاسی اخیر کشور با حضور جمعی از مدیران و کارکنان بسیجی در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، در این نشست که با سخنرانی دکتر رحیم پور، استاد دانشگاه و با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و بسیجیان شرکت برگزار شد، مسائل روز کشور مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

دکتر رحیم پور با اشاره به اینکه هدف از ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور، به هم ریختن نظم عمومی جامعه و کمرنگ جلوه دادن نظام و زیر سوال بردن حکومت اسلامی در ایران بود، توطئه های دشمنان را در راستای از بین بردن وحدت ملی برشمرد و مردم را به هشیاری در مقابل دسیسه های دشمنان فریبکار فراخواند و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند توطئه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کند.

وی با اشاره به اعتراضات مردم در خصوص سهمیه بندی بنزین، این اقدام دولت را به عنوان یکی از مصوبات برنامه ششم توسعه که از مدتها پیش تصمیم گیری شده بود، عنوان نمود و افزود: مردم در صورت داشتن نظرات انتقادی، باید با آگاهی از حقوق خود و اعلام نظر از راه های قانونی، صف خود را از آشوبگرانی که قصد لطمه زدن به آنها و نظام را دارند جدا کنند.

دکتر رحیم پور با تأکید بر چهار خصلتی که هر مسلمانی باید به آن متصف باشد، راستگویی، وفای به عهد، خوراک حلال و حسن خلق را به عنوان صفات مهم یک مسلمان برشمرد و مردم را از تفرقه و چند دستگی برحذر داشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات