تامین آب سالم و بهداشتی برای مردم گرمی از اولویت های ماست

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل امروز سیزدهم آذرماه در سفر به شهرستان گرمی با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

امام جمعه گرمی در این دیدار کار برای خلق خدا را لذت بخش عنوان کرد و گفت: برای کسب رضایت خدا باید در پی رضایت مردم بود و عدم حل مشکل مردم باعث بدبینی آنها می شود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به پروژه های در دست اجرای بخش آب در شهرستان گرمی خواستار اتمام این طرح ها شد و افزود: اطمینان دارم با اتمام پروژه هایی مثل سدهای عمارت و تازه کند شاهد رشد و توسعه شهرستان گرمی خواهیم بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل درخواست کرد تا دیگر پروژه های در دست مطالعه شهرستان گرمی در بخش آب را از وزارت نیرو پیگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به احداث دو سد تازه کند و عمارت در شهرستان گرمی، تصریح کرد: شهرستان گرمی سهم بسیار مناسبی در زمینه پروژه های اجرایی شرکت آب منطقه ای اردبیل در سطح استان دارد.

مهندس عباس جنگی مرنی همچنین با بیان اینکه مردم شریف شهرستان گرمی همواره در سالیان گذشته مشکل تامین آب داشته اند، اظهار کرد: تامین آب سالم و بهداشتی برای مردم گرمی از اولویت های شرکت های آب منطقه ای اردبیل است.

وی از تامین منابع مالی برای لایروبی رودخانه های شهرستان گرمی خبر داد و گفت: به دنبال تامین منابع مالی مناسب برای لایروبی و آزادسازی حریم رودخانه های شهرستان هستیم تا از این طریق بخشی از مشکلات مردم حل گردد.

مهندس جنگی مرنی از تصویب طرح جامع آب شرب شهرستان گرمی در وزارت نیرو خبر داد و افزود: بخشی از مشکل کمبود آب مردم منطقه با بهره برداری از سد تازه کند در آینده نزدیک حل خواهد شد.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات