سد تازه کند در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به بهره برداری...

سد تازه کند در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به بهره برداری...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در سفر به شهرستان گرمی، با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی در این دیدار با بیان اینکه سد تازه کند گرمی آماده بهره برداری است، تصریح کرد: این سد بزودی در سفر ریاست محترم جمهوری به استان اردبیل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی حجم تنظیمی سد تازه کند را بیش از 8 میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این سد تامین آب کشاورزی و شرب منطقه مرتفع می گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل استفاده از پتانسیل آبهای سطحی در شهرستان گرمی را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای اردبیل برای استفاده مطلوب از پتانسیل آبهای موجود در شهرستان گرمی برنامه ریزی مناسبی بعمل آورده است.

مهندس جنگی مرنی همچنین با اشاره به وضعیت کمبود منابع آب در برخی نقاط شهرستان گرمی تصریح کرد: با برنامه ریزی بعمل آمده و همراهی و همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سعی خواهیم کرد این مشکلات را حل نماییم.

فرماندار گرمی نیز در این دیدار با اشاره به پروژه های مهم در دست اجرای دولت در بخش آب شهرستان گرمی، تصریح کرد: مطمئنا با بهره برداری از سد تازه کند و برنامه ریزی برای بهره برداری از سد عمارت می توان بسیاری از مشکلات موجود را حل کرد.

علی بهشتی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه ها از جمله بالهارود باید از برنامه های جدی تمامی دستگاههای اجرایی باشد، گفت: تخصیص اعتبارات مناسب از طرف وزارت نیرو برای این امر می تواند راه گشا باشد.

در آغاز این دیدار رضا بدرزاده، رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی گزارشی از آخرین وضعیت منابع آب شهرستان ارائه نمود.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات