تقدیر از نفرات شرکت کننده سومین مسابقه نقاشی با موضوع آب = زندگی در مدراس شهرستان نقده

تقدیر از نفرات شرکت کننده سومین مسابقه نقاشی با موضوع آب = زندگی در مدراس شهرستان نقده

به گزارش روابط عمومی امور آبفای نقده، این امور با ارسال فراخوان نسبت به برگزاری سومین مسابقه نقاشی با موضوع آب = زندگی در سطح مدارس نقده با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب و حفظ و پاسداشت این میراث ارزشمند برای نسلهای آینده اقدام نمود . با توجه به مهلت ارسال، حدود 60 اثر از دانش آموزان مدارس مختلف نقده به دبیرخانه ارسال شدکه بعد از بررسی به شرکت آبفای استان ارسال، تا جهت انتخاب آثار برتر کشوری در دو بخش کودک و نوجوان به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال شود .

کارشناسان این امور به همراه معاون آموزش ابتدائی شهرستان نقده باحضور مدیران و مربیان مدارس در کلاس ها، از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقه قدردانی و بسته های فرهنگی تهیه شده در بین تعدادی از دانش آموزان اول تا دوم مقطع ابتدایی توزیع گردید و همچنین از نفرات شرکت کننده در این مسابقه ، با اهداء جوایز ارسالی از طرف روابط عمومی استان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

حبیبی ، معاون آموزش ابتدائی با اشاره به تغییر اقلیم و کاهش نزولات آسمانی و افت آب های زیر زمینی در سطح استان بیان کرد: فرهنگ سازی در مصرف آ ب و ضرورت مصرف بهینه موضوع بسیار مهمی است که باید از سنین پایین و از مدارس آغاز شود . آموزش نسل نوجوان به ویژه در مقاطع ابتدایی میتواند نتایج موثر و ماندگاری را در آینده داشته باشد.

وی در پایان بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در تمامی امورات زندگی دانش آموزان، بمنظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب و در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزش از مدیران و مربیان مدارس درخواست همکاری با آبفای نقده را نموند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات