پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت روز حسابدار و ولادت امام حسن عسکری (ع...

پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت روز حسابدار و ولادت امام حسن عسکری (ع...



به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس شفیعی شهردار اراک به مناسبت فرارسیدن ۱۵ آذر ماه روز حسابدار و همچنین ولادت امام حسن عسکری(ع)، پیام تبریک صادر نمود.

در متن این پیام آمده است:
پانزدهم آذر ماه از سوی انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی، انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی و سازمان حسابرسی کشور به تأسی از فدراسیون بین المللی حسابداران(IFAC) به نام روز حسابدار نامگذاری شده است.

روز حسابدار از یک سو تجلی بخش اتحاد و یگانگی حسابداران و نماد تکریم و تجلیل از حسابداران و از سوی دیگر مظهر همگرایی، هم افزایی و خردورزی جمعی حسابداران ایرانی در عرصه ملی است.

روز حسابدار فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات حسابداران، گامی کوچک در راستای قدرشناسی از تلاش های آنان برداشته شود. امیدوارم این خدمات گسترده بیش از پیش مورد توجه تمامی دست‌اندرکاران بخش مالی در عرصه‌های اجرا، تصمیم‌گیری و سیاستگذاری قرار گیرد.

اینجانب به همین بهانه از کلیه همکاران فعال در عرصه های مالی و حسابداری شهرداری اراک در مرکز، مناطق و سازمان های تابعه صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و موفقیت روز افزونشان را از خداوند متعال خواستارم.

همچنین فرارسیدن میلاد باسعادت امام حسن عسگری ( ع )، آن اسوه شکیبایی و پایمردی را به ساحت مقدس صاحب عصر(عج) و تمامی شیعیان، به خصوص به همشهریان عزیز اراکی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم خداوند متعال توفیق پیروی آن امام همام را به همه ما عنایت فرموده و در فرج و ظهور فرزند بزرگوارش حضرت مهدی(عج) تعجیل فرماید.
محمد کریم شفیعی
شهردار اراک
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات