باحضور 400دانش آموز جشنواره فراگيري نخستين واژه ( آب ) در شهر محلات برگزار شد

باحضور 400دانش آموز جشنواره فراگيري نخستين واژه ( آب ) در شهر محلات برگزار شد


800x600

جشنواره فراگيري نخستين واژه آب، در تاريخ 2 آذر ماه 98 با حضور مسئولان اداره كل آموزش و پرورش استان مركزي، رئيس اداره آموزش و پرورش و مدير امور آب و فاضلاب شهرستان  محلات و ديگر مسئولان اين شهر و 400دانش آموز كلاس اولي در سالن حضرت زينب (س) شهر محلات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي طراوتي مدير دفتر روابط عمومي شركت با اعلام خبر فوق گفت :  جشنواره فراگيري نخستين واژه آب ويژه دانش آموزان كلاس اولي در شهر محلات  براي 400دانش آموز برگزار گرديد.

وي از نواختن زنگ آب توسط مسئولان حاضر در جشنواره ، تدريس واژه آب به صورت نمادين توسط يكي از آموزگاران كلاس اول ، اجراي نمايش و توريع بسته هاي كمك آموزشي از جمله برنامه هايي ياد كرد كه در اين جشنواره در شهرمحلات انجام شد.

مدير دفتر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اشاره به تاثير مطلوب اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي در فرهنگسازي شيوه درست استفاده ازانرژي به ويژه آب در قشر كودك و نوجوان اظهار اميدواري كرد و عنوان نمود: در آينده مردماني در كشور ما زندگي خواهند كرد كه با استفاده درست از منابع طبيعي و انرژي هاي موجود با كمبود اين منابع مقابله و آن را براي نسلهاي آينده نگهداري مي نمايند.

نویسنده:زهرا طراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات