مناسب سازی شهر عزم جدی همه مدیران را می طلبد

مناسب سازی شهر عزم جدی همه مدیران را می طلبد

شهردار کرمان گفت:مناسب سازی شهر عزم جدی همه مدیران را می‌طلبد.

سید مهران عالم زاده در همایش روز جهانی معلولان ضمن تشکر از همراهی صادق زاده مدیر کل اداره بهزیستی در امر مناسب سازی شهر افزود:در ابتدای ورود من به شهرداری یک نفر از جامعه معلولان (آقای شورش دلپسند) را به عنوان مشاور انتخاب کردم که پیگیری اقدامات لازم شهرداری برای رفاه حال و  مناسب سازی شهر جهت معلولان را با دلسوزی تمام انجام می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه ستاد مناسب سازی شهر ویژه معلولان با حضور کلیه مدیران شهرداری و نماینده جامعه معلولان در شهرداری تشکیل و به صورت منظم برگزار می‌شود،گفت:در این نشست کلیه مسائل در خصوص مناسب سازی شهر مطرح،بررسی و  جهت انجام به معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ابلاغ می شود .

وی با بیان اینکه مناسب سازی واحد‌های مختلف شهرداری انجام شده است و  در این مدت هر ساختمانی ساخته شده با توجه به امر تردد آسان  معلولان بوده است ،ادامه داد:در این مدت سعی کردیم چهار پارک بزرگ در مناطق چهارگانه شهری را برای رفاه حال و تردد آسان معلولان مناسب سازی کنیم و چهار خیابان اصلی که عمدا جامعه معلولان از آن استفاده می کنند نیز  مناسب سازی شود.

عالم زاده هم چنین از خریداری دو دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: یکی از اتوبوس ها در خط اصلی شهر و یکی در خدمت جامعه معلولان است.

وی با بیان اینکه تلاش خود را برای مناسب سازی شهر انجام خواهیم داد،تصریح کرد:در این مسیر  عزم  و اراده جدی  همه مدیران دستگاه های اجرایی و دولتی را نیاز داریم .

وی ضمن عذرخواهی از جامعه معلولان به جهت کوتاهی در خدمات رسانی به آنها  در زمینه مناسب سازی شهری،گفت:هر کدام از ما می توانیم دچار معلولیت شویم و آن زمان  ناراحت می شویم  که می‌توانستیم در جایگاهی که قرار داشتیم کاری برای این قشر از جامعه انجام دهیم ولی کوتاهی کردیم .

نجمه ابراهیمی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات