اختصاص خط اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی لیزینگ اقتصاد نوین به شهرداری  ...

اختصاص خط اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی لیزینگ اقتصاد نوین به شهرداری ...

 اختصاص خط اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی لیزینگ اقتصاد نوین به شهرداری مشهد

تفاهمنامه اختصاص خط اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های شهری به شهرداری مشهد فیمابین معاون اقتصادی شهردار مشهد و لیزینگ اقتصاد نوین امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین هواسی، معاون عملیات لیزینگ اقتصاد نوین در حاشیه امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: در پی مذاکرات و قرارهای کاری که ‌بین شهرداری مشهد و لیزینگ اقتصاد نوین برگزار شد، یک خط اعتباری تا پایان سال ۹۹ به شهرداری مشهد اختصاص یافت.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، ۴ هزار میلیارد ریال برای تامین منابع مالی مورد نیاز شهرداری مشهد جهت اجرای پروژه های شهری، پرداخت به پیمانکاران، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و حمل و نقل بار که به صورت فصلی تامین اعتبار خواهد شد.

هواسی اضافه کرد: این تفاهم، اولین همکاری بین لیزینگ اقتصاد نوین و شهرداری مشهد است که امیدوارم به الگویی برای اجرا در میان سایر لیزینگ ها و شهرداری های کشور تبدیل شود.

وی خاطرنشان ساخت: در این قرارداد، نفع همه ذی نفعان از جمله شهرداری مشهد و لیزینگ اقتصاد نوین حاصل می شود که با تخصیص اعتبار به موقع می توان آن را برای سال های آینده نیز ادامه داد.

شایان ذکراست نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری واقتصادشهری از۱۲تا۱۶آذرماه درمحل نمایشگاه بین المللی مشهدبرگزارمی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات