امضای تفاهمنامه۲۰هزارمیلیاردریالی اوراق مشارکت بین شهرداری مشهد و  ...

امضای تفاهمنامه۲۰هزارمیلیاردریالی اوراق مشارکت بین شهرداری مشهد و ...

امضای تفاهمنامه۲۰هزارمیلیاردریالی اوراق مشارکت بین شهرداری مشهد و شرکت تامین سرمایه امین

تفاهمنامه اوراق مشارکت بهسازی و بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و احداث و تکمیل خطوط 2و 3 قطار شهری مشهد به ارزش 20 هزار میلیارد ریال فی مابین معاونت اقتصادی شهرداری مشهد و شرکت تامین سرمایه امین امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، اژدر اژدری در خصوص این تفاهمنامه گفت:تفاهمنامه ای که با شرکت تامین سرمایه امین امضا شد، در راستای تامین 20 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بازسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و همچنین احداث و تکمیل خطوط 2و3 قطار شهری مشهد می باشد.

وی افزود:این اوراق جزو اوراق مشارکتی است که 50درصد آن سهم دولت است و سال قبل با پشتکار مدیریت شهری و حمایت نمایندگان مجلس این سهم به شهرداری مشهد اختصاص یافته و امیدواریم این تفاهنامه به تقویت زیر ساخت های توسعه شهری مشهد کمک کند.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد افزود:این معاونت اهدافی را که برای اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی شهری طراحی کرده بود خوشبختانه محقق کرد و رضایت کافی از این نمایشگاه وجود دارد.‌

شایان ذکراست نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری از ۱۲تا ۱۶ آذرماه درمحل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات