تکواندوکاران کاشان برای نمایش توان رزمی خود با یکدیگر پیکار کردند

تکواندوکاران کاشان برای نمایش توان رزمی خود با یکدیگر پیکار کردند

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، نمایش توان رزمی تکواندوکاران را از جمله اهداف برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی و قهرمانی آزاد و کارگری عنوان کرد.

مهدی عباسی در رابطه با برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی و قهرمانی آزاد و کارگری گفت: این رویداد ورزشی به مناسبت هفته بسیج طی همکاری مشترک هیات تکواندو، انجمن تکواندو هیئت کارگری با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در دو رده کمربند سبزآبی و قرمز مشکی و با هوگوی الکترونیک برگزار شد .

وی افزود: دراین دوره از مسابقات که در مجموعه ورزشی رفاه کارگران پیگیری شد، 60 تکواندوکار از ۹ تیم شرکت کننده متشکل از باشگاه‌های کاشان در قالب انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان، از تیم‌های جوانه ایرانیان، آینده‌سازان، پدیده، نوین، اساطیر، انقلاب، شهید ابراهیم هادی، دانشگاه کاشان و مدافعان حرم به عنوان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات نام برد.

عباسی با بیان اینکه مسابقات تکواندو آزاد و کارگری با رقابت مدعیان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید، یادآور شد: در پایان بخش انفرادی نیز یک مسابقه در قالب جام جهانی بین تیم‌های شهید ابراهیم هادی و تیم مدافعان حرم برگزار شد.

وی تشریح کرد: در پایان اين پيكارها از ورزشكاران رتبه‌هاي اول تا سوم در رده‌های سنی، کمربندها و وزن‌هاي مختلف با اهدا مدال و حكم تقدیر شد. ◽️گفتنی است مسابقات تکواندو قهرمانی و انتخابی آزاد و کارگری کاشان در راستای گسترش و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و رقابت سازنده برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات