بررسی مشکلات شرکت تعاونی توسعه عمران دامغان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

بررسی مشکلات شرکت تعاونی توسعه عمران دامغان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسائل و مشکلات شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان دامغان بررسی و حل و فصل شد.

در این جلسه که صبح روز پنجشنبه ۱۴ آذر با حضور آقای دکتر غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای پور معظمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه دامغان و آقای رضا زارع زاده رئیس شورای اسلامی شهر و مسئول کمیسیون اشتغال و کارآفرینی شورای شهر وتعدادی از فعالین و علاقه‌مندان به توسعه دامغان در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

ابتدا آقای زارع زاده ضمن بیان تاریخچه و اقدامات انجام شده توسط تعاونی توسعه عمران خواستار مساعدت برای رفع موانع پیش روی شرکت و کمک به تحقق اهداف آن شد.

در ادامه آقای دکتر غنیان ضمن حمایت از فعالیت های شرکت تعاونی توسعه و عمران پیشنهاداتی را برای گسترش حوزه کاری و اجرای پروژه های عمرانی و اشتغالزایی شرکت ارائه نمودند
ایشان متذکر شدند یکی از اهداف اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی واگذاری سرمایه های دولتی به شرکت های توسعه و عمران شهرستان ها بوده که کلیه شهروندان هر منطقه می توانند به عضویت آن در آیند.
ایشان همچنین قول مساعد دادند مشکل قانونی برگزاری مجمع عمومی شرکت مذکور را برطرف نمایند تا به یاری حق در اولین فرصت ممکن مجمع عمومی تعاونی توسعه و عمران به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید و سایر امور ضروری دیگر برگزار گردد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات خود را برای گسترش فعالیت های شرکت تعاونی توسعه و عمران مطرح نمودند.

امید است مجمع عمومی شرکت در آینده ای نزدیک برگزار گردد و هیئت مدیره جدید بتوانند با جدیت هرچه بیشتر در مسیرتحقق اهداف آن گام بردارند. لازم به ذکر است شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان دامغان اولین شرکت تعاونی توسعه عمران تاسیس شده در سطح استان سمنان می باشدکه چندسالی فعالیت‌های مثمر ثمری را به انجام رسانیدواینک بعد از یک دوره رکودباهمت تعدادی از علاقه‌مندان به اعتلا وتوسعه دامغان در صدد برنامه ریزی و اجرای پروژه های اشتغالزایی جدید میباشند.
به امید خبرهای خوش از این تشکل اقتصادی، اجتماعی در هفته ها و ماه های آینده.

۱۴ آذر ۱۳۹۸
روابط عمومی شورای اسلامی شهر دامغان

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر دامغان

    منبع خبر

    شورای شهر دامغان

    شورای شهر دامغان یک شورای شهر در شهر دامغان می باشد

      نظرات