تجربه و نظارت دقیق شورای اسلامی شهر موتور محرکه مدیریت شهری ساری است

تجربه و نظارت دقیق شورای اسلامی شهر موتور محرکه مدیریت شهری ساری است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، شهردار مرکز استان صبح امروز در جلسه شورای معاونین شهرداری که با حضور علی اکبر زلیکانی نائب رئیس و کوروش یوسفی عضو شواری اسلامی شهر برگزار شد ،تلفیق تجربه و جوانی را در بهبود کیفیت خدمات رسانی  به شهروندان مهم دانست و تاکید کرد که شهرداران و مدیران سازمان های تابعه از تجربیات و نظارت عالیه‌ی اعضای شورای اسلامی شهر بهره گیری کنند.

وی خطاب به مدیران تیم مدیریت شهری افزود: منتخبین مردم در پارلمان شهری دغدغه های شهروندان را به همراه راهکارهای مناسب برای حل معضلات به شما ارائه می کنند بنابراین از ظرفیت و تجارب اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تسریع پیشبرد اهداف توسعه ای شهر استفاده کنید.

شهردار ساری گفت: استفاده از تجربیات موفق در کنار انگیزه جوانی جهشی به سمت توسعه و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است و موجب چیرگی بر چالش ها و مشکلات در حوزه های مختلف می شود از اینرو با بهره گیری از تجربیات  و نظارت عالیه اعضای شورای اسلامی شهر با سرعت زیاد از مشکلات گذر خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی  و معضلات معیشتی پیش روی مردم ، خطاب به شهرداران مناطق و مدیران سازمان های تابعه گفت:مرتفع ساختن مشکلات شهروندان خصوصاً اقشار آسیب پذیر را اولویت اول اجرایی خود قرار دهید و همه بدانیم که خدمت بی منت سرلوحه عمل است.

رجبی تصریح کرد: شورا نهاد نظارتی و بالا دستی و است بی شک توصیه ها ، انتقادها و نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر نیز در راستای پیشبرد اهداف شهرداری است.

وی با اشاره به تاکید نائب رئیس شورای شهر ساری مبنی برلزوم اجرایی کردن طرح یکپارچه سازی سیستم های شهری در ساری ،گفت: تحقق این طرح در سریع ترین زمان ممکن در دستور کار شهرداری قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات