عملکرد شایسته امور آب شمیرانات در راستای رفع تصرف حریم و بستر...

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت در مراسم معارفه سرپرست جدید امور آب شمیرانات گفت: عملکرد مدیر پیشین امور منابع آب شمیرانات در ۶ ماه گذشته در خصوص رفع تصرف و برخورد با متجاوزین قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمدعلی قربانیان" در جمع پرسنل امور منابع آب شمیرانات با بیان این مطلب اظهار کرد: هدف اصلی جابه جایی مدیران مجموعه ایجاد تفکر جدید در راستای اهداف حاکمیتی شرکت است.

وی با بیان اینکه مدیر پیشین امور منابع آب شمیرانات در ۶ ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی در خصوص رفع تصرفات و برخورد با متجاوزین از خود به جای گذاشته است، تصریح کرد: این اقدامات نمود خوبی در سطح استان و همچنین سطح وزارت نیرو داشت و دستگاه های قضایی نیز تقدیر ویژه ای از حوزه شمیرانات، به ویژه در رفع تصرفات حوزه لار ،به عمل آوردند.

قربانیان ضمن تشکر از زحمات راما حبیبی مدیر پیشین امور منابع آب شمیرانات خاطر نشان کرد: وی از مدیران شایسته حوزه حفاظت و بهره برداری می باشد و در هر اموری که مسوولیت داشته، موفق و منشاء خیر بوده است.

حبیبی مدیر پیشین امور منابع آب شمیرانات در ادامه اظهار امیدواری کرد: با همدلی مضاعف کار ها به نحو  خوبی انجام شود و مدیر یک مجموعه اصولا هماهنگ کننده است و هر چه این هماهنگی و ارتباط با همکاران بیشتر و بهتر صورت گیرد، کارهای شرکت بهتر انجام گرفته و موجب سربلندی مجموعه و همکاران خواهد بود.

وی میزان رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه های این امور را از ابتدای سال جاری ۲۳۹ مورد  عنوان کرد و افزود: مساحت رفع تصرف بیش از ۲۲ هکتار بوده و همچنین ۹۳  حلقه چاه غیرمجاز با همکاری گروه گشت و بازرسی مسدودشد.

" علیرضانیکنام " مدیر جدید امور منابع آب شمیرانات نیز در صحبت های خود رمز موفقیت را همدلی و همکاری در بین پرسنل دانسته و خاطر نشان کرد: با همکاری و همدلی  پرسنل امور به نحو مطلوب در انجام وظایف محوله کوشا باشند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات