مدیریت روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان تاکید کرد؛بخش...

مدیریت روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان این که بخش روابط عمومی مناطق باید احیا شود بر انعکاس مناسب پتانسیل و خدمات صنعت آب و برق تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب وبرق خوزستان، "مهران مومن‌غریب" در نشست هم‌اندیشی با مدیران امور آب مناطق از نقش روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی میان مسئولان و افکار عمومی یاد کرد و گفت: مجموعه سازمان آب و برق در برهه زمانی اخیر درگیر دو پدیده خشکسالی و ترسالی بوده که خوشبختانه با سرمایه‌هایی نظیر کارکنان و مدیرانی که در دانش، تجربه و مهارت کاری خود بی‌نظیر هستند، توانست به خوبی این پدیده‌ها را پشت سر بگذارد.
وی ادامه داد: سعی و تلاش روابط عمومی سازمان برای برقراری ارتباط دقیق و منظم میان روابط عمومی سازمان آب و برق و امور آب مناطق است تا بتوانیم گوشه‌ای از خدمات، تلاش و پتانسیل واحدها و مجموعه‌های سازمان آب و برق را به اطلاع افکار عمومی در سطح شهرستانها و استان برسانیم.

مومن غریب، با بیان اینکه روابط عمومی مناطق را باید احیا کرد، تصریح کرد: در سطح مناطق و شهرستانها ظرفیت‌های بی نظیری وجود دارد که می بایستی با تدوین برنامه‌ جامع از توانمندی و شناخت آنها در مسائلی همچون اجتماعی و حتی تخصصی در حوزه‌های کاری بعنوان یک بازوی قدرتمند، بهره‌ برداری کرد و لازمه این امر احیا‌ی بخش روابط عمومی است تا بتوانیم از بروز مشکلات پیشگیری کنیم.
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی در بخش های عکاسی و خبرنگاری را دارد که در همین راستا به زودی اقداماتی انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات