بازدید نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی از آبفار قوچان

بازدید نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی از آبفار قوچان

نماینده مردم شهرستان های قوچان و فاروج در بازدید از امور آبفار قوچان، از نزدیک در جریان روند تأمین آب شرب مردم روستاهای این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار قوچان با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب و چالشهای موجود در مسیر تامین آب شرب روستاییان، از تحت پوشش داشتن 127 روستا با حدود 64 هزار نفر در قالب بیش از 22 هزار مشترک آب شرب خبر داد.

جواد سعادتی در این دیدار که علاوه بر نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای شفیع، علی آباد، کهنه فرود، فرخان سفلی و سهل آباد اندرزی قوچان نیز حضور داشتند به بررسی وضعیت آبرسانی به  5 روستای دچار بحران این شهرستان پرداخت.

سعادتی در این خصوص گفت:  در پی خشکسالی های اخیر و افت شدید منابع آبی تعداد زیادی از روستاهای این شهرستان با مشکل کمبود آب مواجه شد که با بررسی های فنی انجام شده در حال حاضر مراحل مطالعات، تامین اعتبار، دعوت از پیمانکاران و همچنین خرید برخی از منصوبات و لوازمات پروژهای روستاهای کهنه فرود، شفیع، علی آباد، فرخان سفلی انجام شده و آماده آغاز عملیات اجرایی می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قوچان افزود: در فاز دوم پیگیری و رفع مشکلات دیگر روستاهای دچار بحران نیازمند حمایت های همه جانبه مدیران بویژه  مساعدت نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در راستای تامین اعتبار می باشیم.

دکتر شوشتری، نماینده مردم قوچان و فاروج در جریان این بازدید، با قدردانی از اقدامات امور آب و فاضلاب روستایی قوچان در راستای تأمین آب شرب روستاییان، انجام این بازدیدها را در راستای آشنایی مدیران و مسئولین از روند تأمین آب شرب مردم مفید ارزیابی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات