مراسم تقدير از پيشكسوتان شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان

مراسم تقدير از پيشكسوتان شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، اين مراسم با هدف تقدير از زحمات بي دريغ پيشكسوتان صنعت برق در چند دهه عمر شريفشان و با حضور مديرعامل شركت، مدير كانون بازنشستگان استان، معاونان و مديران شركت در تالار برق برگزار گرديد.

در اين مراسم مهدوي نيا، مدير عامل شركت توزيع برق جنوب استان كرمان ضمن خير مقدم به  همكاران بازنشسته و خانواده ايشان بيان كرد: اميدواريم هر يك از همكاران بازنشسته بازهم در فواصل كوتاه به جمع همكاران دعوت شوند و ضمن بهره گيري از تجربيات آنها، اين مهم كه بازنشسته پس از ترك سيستم به فراموشي سپرده نميشود را نيز در عمل ببيند .

وي خاطرنشان كرد: بازنشستگان توشه اي از تجربيات را به همراه دارند كه در شرايط سخت و طاقت فرساي منطقه عملياتي شركت و در اوج كمبود امكانات تلاش مي كردند و اين تجربيات مي تواند به عنوان درسهاي آموزنده اي براي همكاران جوان شركت و به مثابه چراغ  راهي براي شركت باشد.

در پايان مراسم از آقايان احمد قنبري، عليرضا گلچين، عليرضا جهانشاهي، موسي نعمتي ( بازنشستگان سال 97) به رسم يادبود تقدير و هدايايي به نامبردگان اهداء گرديد.

در قسمتي از متن لوح سپاس كه به امضاء مهندس مهدوي نيا مدير عامل شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان رسيد، چنين آمده است:

اكنون كه به افتخار بازنشستگي نائل آمده ايد، شايسته است از زحمات بي دريغ، مساعي ارزشمند و اهتمام ويژه جنابعالي در طول خدمت تشكر و قدرداني نموده توفيق روزافزون  شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احديت مسئلت نماييم، اميد است در پرتو عنايات حق همواره در كليه شئون زندگي موفق و مويد باشيد.

شايان ذكر است اين مراسم با اجراي موسيقي زنده سنتي جنوب شرقي ايران، شعبده بازي و ... صورت پذيرفت و همچنين دو تن از پزشكان استان در خصوص مسائل پزشكي و روانپزشكي مسائلي را بيان نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات