گل به خودی در مدیریت شهری تهران
اولین فردی که در مجموعه مدیریت شهری تهران این طرح را در هفته گذشته اعلام کرد، به هر دلیل نتوانست جزئیات ایده و از همه مهمتر مزایای اجرای این طرح را در لابهلای خبر خود به برخی رسانهها، بیان و تشریح کند. مدیران از بیان اصل موضوع و شفافسازی نسبت به جزئیات طرح، ناتوان ماندهاند و همگی اسیر واژه غلط و مبهم «فروش صندلی اتوبوسهای شرکت واحد» شدند. ترس برخی مدیران شهر از واژه «فروش صندلی اتوبوس» در شرایطی است که همین الان و در همه سالهایی که از عمر فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی در تهران میگذرد، همواره «صندلیهای اتوبوسها با دریافت بلیت از شهروندان، به آنها فروخته شده است!» اما اکنون ضعف شدید روحیه «اعتماد به نفس» در بین مجموعه مدیریت شهری یا احتمالا برخی بخشهای این مجموعه کار را به جایی رسانده که با یک واژهسازی غلط و گمراهکننده در فضای مجازی، مدیران پیگیر ایدههای خوب، به راحتی ...
متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد
نظرات