مراجع قضایی آماده همکاری با مسئولین بخش آب استان است

قبل از ظهر امروز هفدهم آذرماه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با رئیس دادگستری شهرستان کوثر دیدار کرد.

رئیس دادگستری شهرستان کوثر در این دیدار با اشاره به اقدامات موثر شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای جلوگیری از اقدامات غیر مجاز در بخش آب شهرستان، از آمادگی مراجع قضایی شهرستان جهت همکاری در این زمینه خبر داد.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای پایاب سد گیوی در آینده تصریح کرد: از حالا آمادگی خود را در بحث تملک اراضی و حل مسایل مرتبط با آن اعلام آمادگی می کنیم.

وی همچنین با اشاره به مهاجرت مردم منطقه در سالهای گذشته از شهرستان، بیان کرد: با تامین آب مناسب و پایدار بخش بزرگی از مشکلات مردم قابل حل خواهد بود تا مردم به دیگر مناطق استان و کشور مهاجرت ننمایند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری مراجع قضایی با بخش آب استان، تصریح کرد: مراجع قضایی همواره در اقدامات بخش آب استان در زمینه چاه های غیرمجاز و حریم و بستر همکاری مناسبی دارد.

مهندس عباس جنگی مرنی حفاظت از منابع آب را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: حفاظت و صیانت از منابع آبهای سطحی و زیرزمینی بعنوان میراث نسل های آتی وظیفه همگانی است و همه ما نسبت به حفظ این منابع مسئول هستیم.

وی با اشاره به تخصیص فاینانس داخلی جهت اجرای پایاب سد گیوی، اظهار داشت: همه مسئولین شهرستانی و استانی برای اجرای پایاب سد گیوی تلاش می کنند تا با انتخاب فاینانس داخلی راه برای رشد و توسعه بخش کشاورزی شهرستان کوثر هموارتر شود.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات