معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب...

معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران که در جمع مدیران و معاونین شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی سخن می گفت، اظهار داشت: نیروی انسانی اگر از رضایت کافی برخوردار باشد، سرمایه ای است برای پیشبرد اهداف و اقتدار یک سازمان.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، "نادعلی حاجیلری"،با بیان اینکه خراسان جنوبی به لحاظ اجتماعی جزو استان های کم تنش در حوزه آب است، خاطر نشان ساخت: ارزیابی های صورت گرفته نشان می دهد روند کار در این استان رو به جلو بوده که امیدواریم با تلاش بیشتر و آینده نگری، این شرایط را هرچه بیشتر بهبود ببخشیم.

وی با تأکید بر نقش مدیران و کارکنان در مدیریت آب کشور ، خاطر نشان شد: از مهمترین وظایف ما این است که یک گام به جلو حرکت کنیم و با اصلاح ، بهبود و یا تحول در برنامه هایی که گذشتگان آغاز کرده اند، ادامه دهنده این وظایف و مأموریت ها باشیم و در نهایت منجر به خدمت رسانی به خدمت به مردم شود.

وی افزود: برخی از برنامه ها و نگرش ها برای ارتقاء شاخص ها نیز در بخش آب نیاز به تغییرات دارد و بسیاری از مأموریت ها و فرایندها فراتر از ظرفیت ها تعریف شد و به جای اینکه کمک کننده بخش آب باشد مانعی برای تحقق اهداف است.

معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران ،توجه به نیروی انسانی را بسیار حیاتی دانست و گفت: ایجاد انگیزه و توجه به شرایط خوب کاری در بین کارکنان و ایجاد تعلق خاطر در بین آنان، می تواند در توفیق یا عدم توفیق سازمان نقش مهمی ایفا کند و در واقع فرجام کارمان در دست نیروی انسانی است.

حاجیلری بر ایجاد رضایت و جلب توجه و نیز عدالت در برخورد با کارکنان تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی اگر از رضایت کافی برخوردار باشد، سرمایه ای است برای پیشبرد اهداف و اقتدار یک سازمان.

وی همچنین به برون سپاری فعالیت های شرکت اشاره کرد و گفت: با برون سپاری و خرید خدمت در بسیاری از حوزه ها می توان بسیاری از خدمات را با کیفیت بالا تر و همچنین ارزان تر دریافت کرد.

در ادامه ،"حسین نوازنی" مدیرکل دفتر تحقیقات منابع انسانی و آموزش شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، با تأکید بر اهمیت ساماندهی نیروی انسانی شاغل در صنعت آب، اظهار امیدواری کرد با تبادل تجربیات بتوانیم مشکلات موجود را از سر راه برداریم.

وی افزود: مدیران در سازمان ها نقش راهبری را عهده دار هستند و توجه و حمایت از حوزه منابع انسانی در جلب رضایت کارکنان و مردم می تواند نقش کلیدی داشته باشد .

نوازنی، در ادامه به تشریح وضعیت شاخص های حوزه منابع انسانی شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی و مقایسه با صنعت و راه‌کارهای پیشنهادی اشاره کرد.

درپایان نیز به پرسش های کارکنان در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای طرح ،گشت و نظارت و خدماتی شرکت آب منطقه ای ،پاسخ لازم ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات