بودجه سال ۹۹ برنامه‌محورتر از گذشته خواهد بود

بودجه سال ۹۹ برنامه‌محورتر از گذشته خواهد بود

به گزارش شهریار، محمدعلی مولاخواه با اعلام این مطلب اظهارداشت: سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در تاریخ تبریز، طرحی با عنوان "هر شهروند یک شهردار" اجرا و از مردم درباره پروژه ها نیاز سنجی شد که ماحصل آن در بودجه سال ۱۳۹۹ لحاظ شده و در قالب پروژه های مختلف اجرایی می شود.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه افزود: عملیات اجرایی ۲۰ تقاطع غیرهمسطح که ضرورت آن در برخی از نقاط شهر بیش از پیش احساس می شود، از سال آینده آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود گره گشایی موثری در ترافیک شهری داشته باشد.

او با بیان اینکه پروژه ها در زمانبندی های تعریف شده خود به پایان خواهند رسید، ادامه داد: با تدابیری که اتخاذ شده، تا آخر سال ۹۹ تمامی پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید و اگر نواقص و عوامل پیش بینی نشده مانع از تحقق این امر شوند، حتماً تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ به پایان خواهند رسید.

مولاخواه؛ محله محوری، توازن و تعادل بخشی به محلات (عدالت شهری) را از دیگر نکات مثبت بودجه سال ۹۹ برشمرده و تصریح کرد: در طول سال های گذشته توجه به مناطق کم برخوردار یکی از اولویت های مدیران شهر بود که امسال برای پاسخگویی به مطالبات مردمی رویکرد جدیدی به این مناطق شده است.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه جلب رضایتمندی مردمی را ملاک عمل در تغییرات بودجه سال ۹۹ دانسته و خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۹ برنامه محور تر از گذشته بوده و در آن به مواردی از قبیل هوشمندسازی شهرداری برای ارائه خدمات به شهر، توسعه فضای سبز، توسعه حمل و نقل عمومی و حمل و نقل ترکیبی تمرکز دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات