اجرای 40 هزار متر مربع آسفالت در سال جاری

اجرای 40 هزار متر مربع آسفالت در سال جاری

بشیر حکیمیان در برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: برای سال جاری، بیش از 40 هزار متر مربع از معابر کاشان آسفالت در نظرگرفته شده، که بخش زیادی از آن اجرا شده و در 36 محور انجام می‌گیرد.

وی، خاطرنشان کرد: 60 هزار متر مربع نیز در بودجه سال آینده برای اساس نظر معتمدین پیشنهاد شده که پس از تصویب در شورای اسلامی در دستور کار شهرداری در سال 99 قرار می‌گیرد.

مسئول ناحیه دو منطقه چهار شهرداری کاشان، همچنین با اشاره به افزایش بودجه این ناحیه در سال جاری نسبت به سال قبل بیان کرد: در حالی بودجه سال جاری ناحیه، 11 میلیارد تومان بوده که در سال قبل این اعتبار به 9 میلیارد تومان می‌رسید.

به گفته وی،بودجه ناحیه دو منطقه چهار شهرداری در سال 99 مانند اعتبار سال جاری ناحیه به میزان 11 میلیارد تومان خواهد بود که البته منوط به تصویب در شورای اسلامی شهر است.

حکیمیان با اشاره به مشکل ازدحام عبور و مرور با توجه به استقرار شهرک خاتم الانبیا، از احداث چند معبر جدید و همچنین آزادسازی برای افزایش ظرفیت عبور و مرور خیابان اصلی خبر داد و خواستار همکاری شهروندان در این زمینه شد.

اخوان معتمد ناحیه فین نیز با اشاره به تشکیل مجالس مشورتی آن را اقدامی برای تعامل هر چه بهتر مدیریت شهری و شهروندان دانست.

وی، با تأکید بر مشکلات مختلف اهالی این ناحیه، نظیر معابر کم عرض، زندگی مهاجران و بعضا اتباع بیگانه، تفاوت طبقاتی، مشکل عبور و مرور و ...خواستار همکاری تمام نهادها و دستگاه ها به خصوص میراث فرهنگی برای حل مشکل آزادسازی و تعریض معابر شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات