نمایشگاه گروهی طراحان گرافیک استان قزوین افتتاح شد

نمایشگاه گروهی طراحان گرافیک استان قزوین افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی، سرپرست شهرداری قزوین گفت: رویکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین فراهم کردن محیطی زیبا و آرام برای شهروندان است تا زمانی که در خیابان های شهر قدم می زنند احساس امنیت، آرامش و آسایش کنند.

محمد درافشانی افزود: آرامشی که از مبلمان مناسب شهری حاصل مي شود، بي تأثير در زندگی شهروند امروزی نخواهد بود و پشتوانه ای معنوی برای ارتباطات خانوادگي و به ارمغان بردن اين حس به درون خانه می شود.

وی اظهار کرد: از تمامی هنرمندان شهر قزوین تقاضا داریم تا طرح هایی را که در حوزه مبلمان شهری دارند به مدیریت شهری ارائه دهند؛ به یقین از نقطه نظرات و ایده های شما استفاده خواهیم کرد.

درافشانی اضافه کرد: در دو سال اخیر مجموعه مدیریت جدید شهری همواره تلاش کرده است مبلمان شهری را طراحی کند که قدمت تاریخی کهن شهر قزوین را برای گردشگران تداعی نماید.

قافله باشی، سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت:شهر قزوین نگار خانه ندارد، ساخت نگارخانه استاندارد و مناسب باید یکی از اولویت های جدی شورای اسلامی شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت استان قزوین باشد.

مهدیه السادات قافله باشی افزود: اولویت دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و سایر دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهر باید تولید طرح های فاخری باشد که در ذهن شهروندان ماندگار شود.

وی اظهار کرد:در سطح شهر بیلبوردها، بنرها، فیکسچر و پوسترهای متعددی بواسطه برنامه های مختلفی  اکران می شود، لذا باید کارهای فاخری باشند و ذهن ببینده را درگیر کنند و منجر به ارتقای سطح سواد رسانه ای شهروندان شوند.

قافله باشی تقاضا کرد تا مسئولان کارهای طراحی را به متخصصان اهل فن و مجرب بسپارند و کمیت را فدای کیفیت نکنند و تا بتوانیم بایگانی خوبی از برنامه های استان در طول سال داشته باشیم.

اسماعیلی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت:با هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی و اجرایی می توان ظرفیت های بالقوه فرهنگی هنری شهر قزوین را به بالفعل تبدیل کنیم.

محمد حسین اسماعیلی افزود:با نشست مشترکی که با شورای اسلامی شهر قزوین داشتیم، امیدواریم اتفاقات خوبی در زمینه ایجاد زیرساخت های فرهنگی هنری نظیر خانه هنرمندان، تئاتر شهر  و برنامه های فاخر فرهنگی هنری در آینده نزدیک رقم بخورد.

بنابراین گزارش؛60 اثر از ۴۵ هنرمند طراح گرافیک در نمایشگاه گروهی طراحان گرافیک استان قزوین به نمایش در آمده است.

گفتنی است،نمایشگاه گروهی طراحان گرافیک استان تا ۲۲ آذرماه در نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین علاقمندان است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات