دانش و توان آتش‌نشانان به روز رسانی و ارتقا داده می شود

دانش و توان آتش‌نشانان به روز رسانی و ارتقا داده می شود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بر اهمیت به روز کردن اطلاعات و دانش نیروهای آتش‌نشانی تاکید کرد و گفت: این امر در اولویت برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضا میرزایی گفت: آتش‌نشانها همواره در حریق و حوادث در معرض خطر بوده و هر لحظه ممکن است جانشان را از دست بدهند که بعضی از این اتفاقات به دلیل نداشتن دانش کافی است .

وی با تاکید بر اینکه در کنار تجهیزات آتش‎نشانی‌،آموزش و به روز رسانی اطلاعات آتش‌نشانان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید آموزش نیروهای آتش‌نشانی را بسیار جدی گرفت و در این زمینه وقت و هزینه صرف کرد.

میرزایی اعزام آتش‌نشانان به مسابقات ورزشی آتش‌نشانان‌، حضور آنها در دوره‌های آموزشی، بازدید از تجهیزات و آشنایی با نحوه استفاده از وسایل و تجهیزات جدید فردی و آتش‌نشانی در استان‌ها و کشورهای دیگر و برگزاری مانورهای متعدد را از جمله برنامه ها و اقدامات موثر در ارتقای دانش و توان آتش‌نشانان برشمرد و افزود: تاپایان سال جاری مانورهای متعددی با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در نقاط مختلف شهر اجرا خواهیم کرد.

وی هدف از این اقدام را آشنایی شهروندان با مسائل ایمنی و نحوه برخورد در زمان حادثه و انجام اقدامات اولیه و همچنین ارزیابی توان و سرعت عمل آتش نشان عنوان کرد.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات