شرکت آب منطقه ای کردستان به مناسبت هفته پژوهش برگزار کرد

نمایشگاه پژوهش و فناوری شرکت آب منطقه ای کردستان در سنندج افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان آقای دکتر نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، از غرفه آب منطقه ای بازدید کرد. در این بازدید، دکتر جلیل مبارکی  مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، گزارشی از وضعیت پژوهشی و رویکردهای کمیته تحقیقات این را شرکت ارائه کرد.

مهندس کامران خرم رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان، با اشاره به اهمیت نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری، از تمامی دستگاه ها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم استان دعوت کرد تا در این نمایشگاه حضور به هم رسانند و از دستاوردهای فناورانه، نوآورانه، علمی، پژوهشی و تحقیقاتی استان بازدید به عمل آورند .

دکتر مبارکی در ادامه این بازدید افزود: از مزایای برگزاری این نمایشگاه آشنایی اقشار مختلف جامعه با  دغدغه ها، برنامه‌ها و رویکردهای مدیریت آب  استان  می باشد و از این رهگذر، باب جدیدی از تعامل  و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولین استان با متولیان بخش آب استان، گشوده خواهد شد.

بشرا سروش کارشناس کمیته تحقیقات شرکت آب منطقه ای کردستان، در حاشیه افتتاح نمایشگاه، با حضور در غرفه این شرکت اظهار داشت: درنمایشگاه امسال گروه تحقیقات آب منطقه ای تلاش نموده است تا  پژوهش و آموزش را در کنار هم  ارائه نماید.

وی در ادامه گفت: در بحث پژوهش شرکت آب منطقه ای کردستان،  مقالات پژوهشی در محورهای آبهای زیرزمینی و سطحی و محیط زیست در کنفرانس های متعددی در سالجاری ارایه نمود.

گفتنی است ضمن بازدید بسیاری از مقامات استانی از غرفه آب منطقه ای بخشی از خدمات،  فعالیت ها و دستاوردها در حوزه حفاظت کمّی و کیفی از منابع آب به هم استانی‌های گرامی معرفی شده است.

شایان ذکر است غرفه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری شرکت آب منطقه ای کردستان از روز یکشنبه 98/9/17 لغایت پنجشنبه 98/9/21 هر روز صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در محل برگزاری نمایشگاه واقع در ساختمان پارک علم و فناوری دایر خواهد بود.

#پویش هر هفته الف ـ‌ب ـ ایران : پویش ملی بهره برداری از طرحهای بزرگ صنعت آب و برق کشور

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كردستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كردستان

    شركت آب منطقه‌ای كردستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات