ششمین جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اردبیل بر...

ششمین جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اردبیل بر...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازی اردبیل ، با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضاء ششمین جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اردبیل در سالجاری در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری اردبیل برگزارگردید.

در ابتدای این جلسه محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح موضوعات مطرح در این جلسه پرداخت و اظهار داشت : ششمین جلسه کارگروه زیر بنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست مربوط به طرح های درخواست شده در خصوص احداث جایگاه سوخت بنزین ، اجرای طرح مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری ، احداث اقامتگاه بوم گردی ، اجرای طرح باشگاه سوارکاری ، حذف فضای پیشخوان ، تولید تیرچه فولادی ، اجرای طرح انواع بتن و محصولات بتنی ، اجرای طرح بادام زمینی فرآوری شده ، اجرای طرح انواع پنیر و شیر خشک ، پرورش گاو شیری صنعتی ، پرورش گوسفند ، پرواربندی بره و اتاق کارگری و نگهبانی باغ  با 14 پرونده در شهرستانهای اردبیل ، مشگین ، نمین و نیر می باشد.

دستگاه های اجرایی در استعلام طرح ها همه جوانب را بررسی کنند

فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه در طرح های روستایی استعلام از دستگاههای مختلف انجام می گیرد باید تمام جوانب طرح مورد بررسی قرار گرفته و برای به حداقل رسیدن بروکراسی منجر شود.

وی گفت: آب و فاضلاب روستایی در استعلام آب مصرفی و انشعاب آب مورد نیاز طرح ها شفاف پاسخ دهند نه صرفا با جواب بلامانع موجب سردرگمی صاحبان طرح و سایر دستگاه ها باشند.

قلندری با بیان اینکه طرح ها بر اساس آمایش سرزمینی مورد بررسی قرار می گیرد افزود: دستگاه های صادر کننده مجوز باید پرونده ها را تکمیل، در این رابطه شفاف عمل کرده و در تامین زیرساخت های لازم اطلاعات کافی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: تلاش شود از محل طرح های درخواستی بازدید میدانی شود و در تصمیم گیری ها نهایت دقت اعمال شود.

گفتنی است در این جلسه 14پرونده مطرح شده پس از بررسی و تصویب درکارگروه زیر بنایی به تصویب شورای برنامه ریزی استان خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات