عیادت شهردار تبریز از هنرمند پیشکسوت

عیادت شهردار تبریز از هنرمند پیشکسوت

به گزارش شهریار، استاد هاشم چاووشی یکی از هنرمندان شناخته‌شده و پیشکسوت تبریز و ایران در حوزه تئاتر و تلویزیون است که هفته پیش به علت بیماری قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز به همراه شهرام دبیری، رئیس شورای شهر، علی آجودان زاده و فریدون بابایی اقدم از اعضای شورای شهر و سعید حاجی زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با حضور در منزل وی جویای حال او شد.

هاشم چاووشی،  یکی از طنزپردازان مشهور ایرانی و اهل شهر تبریز است و تا به امروز در نمایش ها و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته که در بین این نقش ها با تله فیلم‌ ‌چلّه قارپوزی بیشتر شناخته شده  و محبوبیت بسیاری در بین مردم آذربایجان دارد.

این هنرمند مردمی و نام آشنا در سال ۱۳۸۵ هجری‌شمسی عنوان بهترین بازیگر نقش مرد را از جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها کسب کرد و موفق به دریافت دیپلم افتخار برای بهترین بازیگر مرد از تله فیلم (ایکی سلطان) _ ۱۳۸۶‌_ دیپلم افتخار برای عنوان بهترین بازیگر مرد از سریال (آنا) _ ۱۳۸۸‌ شد و ۳ سال بعد نیز تندیس چهره برتر استان در حوزه هنر را از آن خود کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات