استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در جهت بازگشایی، آزادسازی و لایروبی...

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی گفت: با همت همکاران اداره منابع آب شهرستان گرمی و با بکارگیری امکانات بخش خصوصی، توانستیم نسبت به لایروبی، بازگشایی و آزاد سازی یکی از بازه های حساس و خطر آفرین رودخانه گرمی چایی در حوالی روستای تنگ اقدام نماییم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، رضا بدرزاده پتانسیل بخش خصوصی را فرصتی مناسب در جهت رفع موانع رودخانه ها دانست و افزود: در این اقدام جهادی، توانستیم یک و نیم کیلومتر از نقاط حساس رودخانه گرمی چایی را بازگشایی نماییم.

وی ارزش اقدامات انجام یافته را در حدود 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در جریان این عملیات حدود یک هکتار از اراضی تصرف شده بستر رودخانه آزاد سازی گردید.

بدرزاده اظهار داشت: رودخانه گرمی چایی یکی از رودخانه های دائمی و سیلابی این شهر برشمرد که از وسط شهر گرمی عبور و زیبایی خاصی به این شهر می دهد و اقدامات ما در راستای توجه بیشتر به این موضوع است.

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی ضمن تشکر از پشتیبانی فرماندار و حمایت های قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی در خصوص حفاظت از منابع آبی، گفت: مسئولیت حفاظت از بستر رودخانه پس از بازگشایی در بافت مسکونی روستای تنگ، با تائید دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان گرمی، تحویل دهیاری و شورای اسلامی این روستا گردید.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات